بازدید 2697
بردن سپاهان کار هر تيمي نيست

محجوب:ملوانان نشان دادند این‌بردها اتفاقی نیست

کد خبر: ۴۸۱۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۰ 06 March 2015
مالک باشگاه ملوان اعتقاد دارد انزلي چي ها با پيروزي هاي پي در پي شان نشان دادند اين بردها اتفاقي نيست.

به گزارش "ورزش سه"، سیروس محجوب مالک باشگاه ملوان در رابطه با این روزهای این تیم می‌ گوید: به نظر من امروز یکی از بهترین بازی های لیگ را دیدم چراکه سپاهانی ها یکی از بهترین تیم های لیگ ایران و آسیا هستند و مطمئنا شکست دادنشان برای هر تیمی خوشحال کننده است. من فکر می‌ کنم تیم ما با بازی هایی که انجام می‌ دهد و نتایجی می‌ گیرد، نشان داده پیروزی هایشان اتفاقی نیست. پیروزی هایی که حاصل همکاری هواداران با شخصیت ملوان، بازیکنان پرتلاش و کادرفنی نمونه آن است.

وی در رابطه با عملکرد فیروز کریمی گفت: ما یکی، دو بازی قبل از رفتن مسیلوویچ در فکر فیروز کریمی بودیم و روی وی نظر داشتیم و خوشبختانه توانستیم نظر ایشان را برای حضور در انزلی جلب کنیم و سعی کردیم در دوران حضور ایشان هر چیزی که خواستند را مهیا کنیم تا در ایشان باز باشد و البته وی نیز سنگ تمام گذاشت و حاصل کار فنی آقای کریمی را در نتایج این روزهای ملوان می‌ بینیم. خوشحالم که دیروز پرداختی داشتیم و توانستیم به لحاظ روحی بازیکنان را آماده این بازی کنیم.

محجوب در پایان راجع به حضورش در ورزشگاه تختی انزلی گفت: من مدتی نبودم و نمی‌ توانستم در ورزشگاه حاضر شوم. شما شک نکنید اگر در انزلی باشم حتما بازی های تیمم را می‌ آیم چراکه در بدترین شرایطم هم بین همین تماشاگران ایستادم، بازی های ملوان را دیدم و عاشقانه تشویقشان کردم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر