بازدید 7273

مرگ تلخ کارگر افغان در عمق چاه

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهر تهران از مرگ کارگر افغان 18 ساله در عمق چاه فاضلاب خبر داد.
کد خبر: ۴۸۱۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴ 06 March 2015
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهر تهران از مرگ کارگر افغان 18 ساله در عمق چاه فاضلاب خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: در ساعت 15:15 روز گذشته حادثه سقوط در چاه به آدرس 35 متری گلستان، خیابان 16 متری دوم به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن آتش‌نشانان 2 ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل افزود: محل حادثه یک منزل مسکونی قدیمی بود که در حیاط آن چاه فاضلاب قرار داشت و با توجه به اینکه این چاه پر شده بودند، مالکان قصد داشتند در مجاورت آن چاهی دیگر حفر کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهر تهران با بیان اینکه چاه دوم به عمق حدود 10 متر حفر شد و کارگری در حال حفر مابقی آن بود، خاطرنشان کرد: متاسفانه عدم رعایت فاصله ایمنی میان دو چاه، سبب تخریب دیواره بین دو چاه و سرریز محتویات چاه فاضلاب نخست به چاه در حال حفر شد که کارگر افغان نیز در عمق چاه محبوس شده بود.

ملکی با اشاره به عملیات آتش‌نشانان برای نجات این کارگر خاطرنشان کرد: عوامل آتش‌نشانی با استفاده از تجهیزات مخصوص، به عمق 10 متری چاه رفته و این کارگر را به سطح زمین منتقل کردند اما پس از تحویل این فرد به عوامل اورژانس مشخص شد که وی جان خود را از دست داده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهر تهران با بیان اینکه این کارگر افغان بوده و 18 سال سن داشت، گفت: هنگام حفر چاه باید حتما از افراد مسلط و حرفه‌ای استفاده شده و در چنین مواردی نیز می‌بایست حتما فاصله بین دو چاه رعایت شود.

به گفته وی، آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل در ساعت 16:16 به عملیات خود خاتمه دادند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار