بازدید 2632

افزایش نسبی دما در اغلب مناطق کشور

کد خبر: ۴۸۱۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳ 06 March 2015
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ضمن تشریح آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت آب و هوای کشور از افزایش نسبی دما در غالب مناظق کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، احد وظیفه درباره آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آتی گفت: بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی با عبور سامانه بارش از کشور بارش باران و برف و وزش باد در روز جمعه در مناطقی از شمال شرق و شرق کشور پیش بینی می‌شود که به تدریج در این روز از مقدار ابرناکی در این نواحی کاسته می‌شود.

وی از وزش باد شدید در شرق و جنوب شرق کشور برای فردا خبر داد و افزود: در سایر نواحی در این روز جو آرام در کشور حاکم خواهد بود.

به گفته وظیفه، در روز یکشنبه ابرناکی در سواحل شمالی کشور و بارش خفیف و پراکنده در استان گیلان پیش بینی می‌شود و در سایر نواحی در این روز هوا آرام خواهد بود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با کاهش دما در روز جمعه در مرکز، شرق و شمال شرق کشور گفت: این شرایط در روز شنبه در جنوب شرق کشور رخ خواهد داد اما طی این دو روز در سایر نواحی دما به طور نسبی افزایش می‌یابد. در روز یکشنبه نیز با نفوذ جریانات سرد شمالی دما در سواحل شمال کشور مجددا کاهش می‌یابد.

وطیفه با بیان این که خلیج فارس و دریای عمان در روز جمعه مواج است، اظهار کرد: در روز شنبه این شرایط علاوه بر دریای عمان، نیمه شرقی خلیج فارس نیز مواج خواهد بود که از شب به تدریج از میزان ارتفاع امواج کاسته می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: چهارمحال و بختیاری با حداقل دمای منفی 9 درجه سردترین استان کشور در روز شنبه خواهد بود و استان خوزستان نیز با حداکثر دمای 29 درجه سانتیگراد گرم‌ترین استان کشور خواهد بود.

مدیرمرکز پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به اینکه وضعیت آسمان تهران در روز شنبه صاف تا کمی ابری پیش‌بینی می‌شود، افزود: حداقل و حداکثر دمای آن نیز 2 و 14 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود. همچنین در روز یکشنبه آسمان پایتخت کمی ابری و نیمه ابری خواهد بود که حداقل و حداکثر دما با دو درجه افزایش 4 و 16 درجه سانتیگراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل