بازدید 7308

رحیم پور ازغدی: دین خصوصی پروژه جدید دشمن

کد خبر: ۴۸۱۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸ 05 March 2015
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مذهب بی‌منطقی که فقط به دنبال عزاداری و ظاهرسازی باشد هیچ ارزشی ندارد و غرب آن را حمایت می‌کند اما مذهبی که غرب را تهدید می‌کند اسلامی است که بیانگر آزادی‌خواهی، حقوق اجتماعی، حقوق بشر و مخالف سلطه باشد.

به گزارش رسا حسن رحیم‌پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در نشست تحلیل و بررسی سیاست‌های اسلام‌ستیزانه و بررسی موج اسلام‌گرایی در جوامع بین‌الملل که عصر امروز 13 اسفند در دانشگاه فردوسی برگزار شد، اظهار داشت: بحث اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی موضوع جدیدی نیست، بلکه ریشه تاریخی دارد و از قرون وسطی تا به امروز به شکل‌های مختلف به تحریف اسلام پرداخته‌ شده است.

وی با بیان این که فریب افکار عمومی در حال حاضر بر مبنای جنگ بین سنت و مدرنیته، جنگ بین دموکراسی و تروریسم و فقیر و مرفه اتفاق افتاده است، افزود: اما در واقع صحبت از یک نهضت دینی در جهان اسلام و عرب است.  

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی عنوان کرد: حکومت‌های 100 سال گذشته همه با وعده‌های دروغین سکولار و مدرنیته روی کار آمدند اما استبدادی هستند؛ این در حالی است انقلاب اسلامی دموکراسی را تحقق بخشیده و باعث نمایش وعده‌های دروغین دموکراسی استکبار در قالب سکولار و مدرنیته شده است.

رحیم پور ازغدی با بیان این که اسلام‌گرایی در حال حاضر در دنیا رواج پیدا کرده و هر کجا که طبق اصول اسلام اندیشه‌ای مطرح می‌شود، مردم به آن تمایل پیدا می‌کنند، تصریح کرد: در واقع غربیان بیش از صد سال با همین وعده های ظاهری از دنیا سواری گرفتند و از طرفی منابع مسلمین را غارت و فرهنگ آنها را تحقیر کردند.

وی با اشاره به پیامدهای پیروزی انقلاب اسلامی در جهان اسلام بیان کرد: کشورهای مسلمان پس از انقلاب اسلامی فهمیدند که می‌شود با استکبار مبارزه کرد و شکست نخورد، به همین دلیل نهضت‌های مقاومت در کشورهای مسلمان به‌وجود آمد.

رحیم‌پور ازغدی ادامه داد: کاری که امام و ملت ایران انجام دادند تلنگری به کشورهای جهان بود و پیروزی‌های ایران، پس از انقلاب سبب شده که جامعه جهانی از وعده‌های دروغین غرب ناامید و به ایدئولوژی انقلاب اسلامی علاقه‌مند شوند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان داشت: جنجال‌های اخیری که با برنامه‌ریزی علیه ایران به راه افتاده به دلیل ترس رژیم جعلی اسرائیل از قدرت امروز ایران است؛ نتانیاهو در سخنرانی اخیر خود گفت که امروز تهران مستقیم به چهار کشور عربی دستور می‌دهد و تنگه هرمز و باب‌المندب امروز در اختیار ایران است.

وی تصریح کرد: ایران امروز تبدیل شده به قدرت جهانی که هیچ کشوری بدون توافق با آن نمی‌تواند در منطقه اقدامی کند به همین دلیل غرب در پروژه جدید اسلام‌ستیزی خود ایران را با عنوان امپراتوری شیعه ایرانی عنوان می‌کند که این در جهت ایجاد تفرقه بین سنی و شیعه می‌باشد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: کسانی که به داعش پیوستند در انتخاب مسیر اشتباه کردند و استکبار با الگوگیری از حزب‌الله داعش را به‌وجود آورد تا بین مسلمانان تفرقه ایجاد شود.

وی با بیان این که مشکل غرب با اسلام به دلیل منافع غرب ماهیت فرا تاریخی دارد، تاکید کرد:‌ امروز می‌بینیم که در عربستان و قطر که پایگاه اصلی آمریکا و غرب است دموکراسی برقرار نمی‌شود و غرب با این همه تبلیغ دموکراسی اجازه برگزاری انتخابات در هیچ کدام از کشورهای عربی را نمی‌دهد زیرا غرب که با اسلام غیر سیاسی مشکل ندارد.

رحیم‌پور ازغدی عنوان کرد: جنگ کنونی ریشه تاریخی دارد که در گذشته مانند نبرد ایران و روم، حمله اسکندر به ایران و یا جنگ‌های صلیبی بوده است افرادی که قصد گسترش اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی را دارند فقط جنگ‌های صلیبی را مطرح می‌کنند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح کرد: مذهب بی‌منطقی که فقط به دنبال عزاداری و ظاهرسازی باشد هیچ ارزشی ندارد و غرب آن را حمایت می‌کند اما مذهبی که غرب را تهدید می‌کند اسلامی است که بیانگر آزادی‌خواهی، حقوق اجتماعی، حقوق بشر و مخالف سلطه باشد.

وی تاکید کرد: اسلام‌هراسی مربوط به اسلام شیعه و آیات و روایات اصل قرآن است، اسلام یک بعدش عزاداری است و نباید ما به دلیل این که عزاداری‌های باشکوه برگزار می‌کنیم در جامعه این همه طلاق و دروغ را رواج دهیم.

دین خصوصی پروژه جدید دشمن

وی با بیان این که تلاش و سعی دشمن بر این است که دین خصوصی شود، بیان داشت: در واقع امروز توطئه آنها این است که مذهب را به شکل ادا و اطوار درآورند که با حقوق، عدالت، خانواده، روابط بین الملل و تعلیم و تربیت کاری ندارد و در سبک زندگی تأثیر نگذارد و آنها با ریش و چادر و سینه زنی و روضه خوانی افراد کاری ندارند.

وی افزود: آنچه امروز دشمن از آن در هراس است اسلامی است که مبانی قرآن، اهل بیت و سیره پیامبر اکرم (ص) را به صورت ناب احیا می کند و در آن مبانی استکبار ستیزی و مقاومت پررنگ است.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای طرفدار ایدئولوژی انقلاب اسلامی در همه جای دنیا قدرت دارند و گفتمان انقلاب اسلامی امروز به پیروزی رسیده است زیرا بسیاری از کشورهای اروپایی در شرایطی هستند که در چند سال آینده اکثریت جمعیت‌شان مسلمان می‌شود.

رحیم‌پورازغدی با بیان این که غرب روی یک مسأله برای اسلام‌هراسی توجه ویژه دارد عنوان کرد: مسأله حقوق بشر در رسانه‌های غربی بسیار پوشش داده می‌شود به همین دلیل ما باید برای مقابله با این جنگ نرم تولیداتی در عرصه فرهنگی داشته باشیم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا اعتراف کرد که پایتخت چهار کشور عربی یعنی دمشق، صنعا، بغداد و بیروت در حال فرمان‌بردن از تهران هستند و ایران امروز به یک ابرقدرت جهانی تبدیل شده است. او در جایی دیگر گفته بود که  ایران با سه بازوی خود، یعنی غزه، لبنان و یمن اسرائیل را خفه کرده است.

رحیم پور ازغدی اظهار کرد: استراتژیست ها و نظریه پردازان برجسته غرب بارها اعتراف کردند که ما گرچه می‌خواهیم نشان دهیم که در جهان، جنگ سنت و مدرنیته یا مرفهین و فقرا جریان دارد، اما همه می دانیم که صحبت از یک نهضت دینی وابسته به انقلاب اسلامی است که جریان اسلام گرایی و بازگشت به وحدت و عزت جهان اسلام را دنبال می‌کند.

وی  با بیان این که نخست وزیر اسرائیل در کنگره آمریکااعتراف کرد که امروز دو تنگه مهم که 80 درصد انرژی جهان از آنجا می‌گذرد، در اختیار ایران است و  هیچ کس در منطقه بدون حضور ایران هیچ تصمیمی نمی‌تواند بگیرد. نتانیاهو در جایی دیگر گفته بود، ایران با سه بازوی خود، یکی غزه، لبنان و یمن در حال خفه کردن اسرائیل است و  کی می‌خواهید بفهمید که باید با ایران وارد جنگ شوید.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: خود غربی ها  می گویند اگر تنها دو حکومت عربی عربستان و مصر ساقط شود، تمام کشورهای عربی به اردوگاه انقلاب اسلامی خواهند پیوست و  بعد از شش ماه اسرائیل سقوط خواهد کرد، غربی ها کم کم  موجودی خود را در خطر می بینند. اینها امروز نگران هستند که اسلام بر همه عالم سیطره پیدا کند.

عربستان هم از تشیع انگلیسی حمایت می‌کند

وی افزود: طبق آخرین آمارها تا  چهل سال دیگر جمعیت مسلمان ها در  بعضی از کشورهای اروپایی، غالب می شود چرا که امسال  پر تعداد ترین اسم در لندن و نیویورک، محمد بود وامروز تنها دینی که جمعیتش در حال پیشرفت است، اسلام است و مذهبی که بیشترین رشد را داشته، تشیع است و جالب اینجاست که بیشتر کسانی که در کشورهای غربی مسلمان می‌شوند، از تحصیل کرده‌ها هستند.

وی با بیان این که در انگلیس بیشترین آمار مسلمان شده ها مربوط به زنان است، بیان داشت: آنها دلیل گرایش خود را به اسلام حجاب عنوان می کنند که سبب کرامت و استقلال شخصی می شود و دیگری نفقه است که زن هیچ وظیفه ای برای امرار معاش خودش به دلیل وظیفه مادری ندارد و این مرد است که باید به دلیل قبول ازدواج، مخارج زن را تأمین کند.

رحیم پور اظهار داشت: آن اسلامی که غرب با آن نمی‌جنگد، اسلامی است که با زندگی، تمدن، دادگستری، تمدن اسلامی و حقوق کاری ندارد و فقط دغدغه اش کبوتران حرم امام رضاست.

وی با بیان این که ما واقعاً دو مذهب و دو تیپ آخوند داریم، تصریح کرد:خبر داریم حتی عربستان به این شیعیان انگلیسی که شدید ترین فحش ها را نثار آنها می کنند، کمک می‌کند ولی با اسلامی که از وحدت و تقریب و عزت اسلام حرف بزند مشکل دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از کج فهمی و سوء استفاده از احکام اسلامی گفت: ازدواج موقت برای شهوت رانی و فحشای اسلامی نیست و اصل در اسلام تک همسری و ازدواج دایم است و شأن نزول تعدد زوج ها نیز، یتیم دار بودن است.

وی با بیان این که پیامبر(ص) کسانی را که با اسلام به دنبال تجربه های جنسی هستند، نفرین می کند، خاطر نشان کرد: در واقع اسلام با مهار گسیختگی جنسی مخالف است و طرفدار عدالت جنسی است و ازدواج موقت فقط پله اضطراری است.

احکام اسلامی اگر غلط معنا شوند، ضد فلسفه خود عمل می کنند

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان این که ازدواج موقت برای افراد متأهل نیست، بیان داشت:همه احکام اسلامی اگر غلط معنا شوند، ضد فلسفه خود عمل می کنند و این احکام برای اعتدال خانواده است نه نابودی آن.

وی با بیان این که داعشی بر چهار مسئله اسلامی برای رسیدن به اهداف شوم خود تمرکز کرده اند، اظهار داشت: اینها دو جهاد از خودشان اختراع کردند و این درحالی است که جهاد نکاح در هیچ فقهی وجود ندارد و دیگری جهاد سربریدن افراد جلوی دوربین های هالیوودی است که بدین وسیله چهره اسلام زشت و خشن معرفی بشود.

وی  با بیان این که غربی ها ژن قلابی از حزب الله به نام القاعده و داعش برای بدنام کردن اسلام طراحی کردند، گفت: این درحالی است که غرب امروز بزرگترین آزمایشگاه فساد جنسی در جهان است و بزرگترین منبع درآمد آنها فیلم های فحشا است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان این که امروز 120 نفر از افراد کنگره آمریکا اعتراف به همجنس بازی کرده اند، گفت: در واقع قوم لوط آمریکایی می خواهد آقای جهان باشد و آنها نمی خواهند قرآن و اسلام واقعی شناخته بشود و سخنان آیت الله خامنه ای به گوش جهانیان برسد و در واقع تلاش آنها بر این است که اسلام ساختگی خودشان را که همان داعشی و تکفیری ها هستند به جای اسلام ناب معرفی کنند.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان