بازدید 2064
دو - سه روز دیگر تمام نمی شود؛

انتظار استقلالی ها و زمان نامشخص بازگشت کرار جاسم

کد خبر: ۴۸۱۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸ 05 March 2015
با وجود آنکه استقلالی‌ها به شدت دنبال حل کردن مشکلاتی که کرار به وجود آورده هستند اما این بازیکن هنوز به تهران نیامده و همچنان اعلام می کند دو یا سه روز دیگر به تهران می آید!

به گزارش مهر، از باشگاه استقلال خبر می رسد که افشارزاده و امیر قلعه نویی از جاسم کرار به شدت گلایه دارند. صرف نظر از اینکه بی دلیل این بازیکن باشگاه را با مشکلات رسانه ای و فنی مواجه کرده،با وجود پیگیری های مدیران باشگاه هنوز هم به تهران نیامده و مشخص است!

کرار پس از آن مصاحبه درخواست فسخ قراردادش را با استقلال کرده بود که با حرفهای امیر قلعه نویی آن حرفها را پس گرفت اما با این وجود هنوز به تهران نیامده و حاضر نیست در کمیته انضباطی باشگاه شرکت کند.

کرار به طور کلی از ابتدای فصل تاکنون بارها غیبت کرده و تقریبا هیچگاه سر موقع به تمرینات استقلال برنگشته و این بار هم باوجود اینکه مشکلات زیادی فراهم کرد که با حضور خودش مسئولان استقلال شاید بهتر می توانستند ماجرا را مدیریت کنند اما همچنان با بد قولی به استقلال برنگشته و طی آخرین تماسی که استقلالی‌ها با او داشته اند اعلام کرده دو یا سه روز دیگر به تهران برمی گردد .

نکته بد ماجرا اینجاست که کرار از 10 روز قبل، همین زمان را برای بازگشت به تهران اعلام کرده بود!

کرار پس از دیدار باسایپا به دلیل رفتار غیر ورزشی به سه جلسه  محرومیت  از لیگ برتر محکوم شد و پس از آن با مصاحبه ای انتقادی فوتبال ایران را به چالش کشید و درخواست فسخ قرارداد با استقلال را داشت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر