بازدید 3155

مرگ دو كارگر در شعله‌هاي آتش

کد خبر: ۴۸۱۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰ 05 March 2015
آتش‌سوزي در يك كارخانه توليد قير در شهرك صنعتي كلات مشهد جان دو جوان كارگر را گرفت.

به گزارش اعتماد، سرپرست ايستگاه ۲۹ سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري مشهد در اين رابطه به مهر گفت: شامگاه سه‌شنبه با اعلام آتش‌سوزي گسترده در يك كارخانه توليد قير ستاد فرماندهي آتش‌نشاني بلافاصله بيش از ۲۰ آتش‌نشان از ۴ ايستگاه
۲۹، ۲۱، ۳۷ و ۳۸ به همراه شش دستگاه خودروي سبك و سنگين براي اطفاي حريق و نجات به محل حادثه اعزام كرد.

سرآتش‌يار ايوب خجسته اظهار كرد: با توجه به بعد مسافت و بارش باران نيروهاي آتش‌نشاني در كمترين زمان ممكن به محل حادثه رسيدند و شعله‌هاي آتش را كه هر لحظه امكان داشت به سرعت به تمامي كارخانه و اماكن تجاري مجاور نيز سرايت كند و گسترش يابد مهار كردند.

وي تصريح كرد: با حضور آتش‌نشانان به محل حادثه و شناسايي كانون‌هاي آتش‌سوزي و انجام اقدامات اطفايي از گسترش بيشتر آن به ساير قسمت‌ها جلوگيري شد و آتش‌نشانان توانستند در يك عمليات نفس‌گير در دقايق اوليه آتش را مهار و خاموش كنند.

 سرآتش‌يار خجسته با اشاره به كانون اصلي حريق كه منبع چهار هزار ليتري روغن در يكي از سوله‌هاي اين كارخانه بود، عنوان كرد: متاسفانه در اين حادثه به علت گستردگي آتش دو كارگر جواني كه در محل حادثه مشغول به كار بودند بر اثر سوختگي جان باختند.

سرپرست ايستگاه ۲۹ سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري مشهد ضمن اشاره به گزارش اين حادثه به بازپرس ويژه قتل و حضور عوامل قضايي در محل حادثه خاطرنشان كرد: پس از اطفاي حريق و اقدامات ايمني لازم، اجساد جان‌‌باختگان تحويل عوامل قضايي شد.

وي بيان كرد: به دليل گستردگي آتش‌سوزي، علت حريق و اعلام دقيق آن توسط كارشناسان حاضر در محل امكان‌پذير نبود كه پس از بررسي‌هاي لازم و كارشناسانه در اسرع وقت علت وقوع آن نيز اعلام خواهد شد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل