بازدید 2773

پیروزی تمامی مدعیان در لیگ برتر انگلیس

کد خبر: ۴۸۰۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۹ 05 March 2015
تمام مدعیان لیگ برتر انگلیس بازی هایشان را در هفته بیست و هشتم لیگ برتر با پیروزی پشت سر گذاشتند.

به گزارش ایسنا، هفته بیست و هشتم لیگ برتر با برگزاری 7 دیدار به پایان رسید که در یکی از دیدارهای برگزار شده چلسی در آپتون پارک ورزشگاه اختصاصی وستهام برابر این تیم به میدان رفت و موفق شد با یک گل به برتری برسد.

در این دیدار چلسی که با روحیه زیادی به سبب قهرمانی در جام اتحادیه پا به مسابقه گذاشته بود، از همان ابتدا بر بازی مسلط شد و چند فرصت گلزنی ایجاد کرد تا اینکه در دقیقه 22 مسابقه به گل رسید. همکاری فابرگاس و رامیرس و سانتر این بازیکن برزیلی باعث شد تا ادن هازارد با ضربه سر دروازه وستهام را باز کند.

در ادامه اسکار و دیگو کاستا می توانستند بار دیگر گلزنی کنند که موقعیت هایشان را از دست دادند تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر چلسی به اتمام برسد. در نیمه دوم چلسی روی به بازی تدافعی آورد و کمی از شدت حملات خود کاست و توانست نتیجه نیمه نخست را حفظ کند تا 3 امتیاز این دیدار را به حساب خود واریز کند. چلسی با 3 امتیاز این دیدار 63 امتیازی شد تا همچنان در صدر جدول رده بندی قرار داشته باشد.

منچسترسیتی پس از شکست برابر لیورپول موفق شد در خانه با 2 گل لسترسیتی قعرنشین را شکست دهد. داوید سیلوا در اواخر نیمه نخست و جمز میلنر برای فیروزه ای پوشان گلزنی کردند تا اختلاف 5 امتیازی سیتی با تیم صدرنشین بیشتر نشود.

منچستر یونایتد که تلاش زیادی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان می کند موفق شد با گل اشلی یانگ نیوکاسل را در خانه شکست دهد تا امیدهایش را برای کسب سهمیه اروپا افزایش دهد. در این دیدار اوانز بازیکن منچستر و سیسه بازیکن نیوکاسل با هم درگیر شدند و دو بازیکن در اقدامی زشت به هم آب دهان پرتاب کردند.

آرسنال که در 12 بازی اخیر خود در لیگ برتر شکست نخورده است در خانه کوئینزپارک با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید تا موقعیت خود را حفظ کند. اولویه پیرو و آلکسیس سانچس گلزنان توپچی ها در این دیدار بودند.

دیدار تاتنهام و سوانزی نیز در حالی با نتیجه 3 بر 2 به سود تاتنهام به پایان رسید که گومیس مهاجم فرانسوی سوانزی در این دیدار به شدت آسیب دید و 4 دقیقه در زمین بی هوش بود.

لیورپول نیز که مثل آرسنال در 10 بازی اخیر خود شکست نخورده است در خانه با 2 گل برنلی را از پیش روی برداشت. ژوردن هندرسون و استاریج برای لک لک ها گلزنی کردند.

تابلوی نتایج

وستهام صفر – چلسی یک

منچسترسیتی 2 - لسترسیتی صفر

نیوکاسل صفر- منچستر یونایتد یک

کوئینزپارک یک – آرسنال 2

لیورپول 2 – برنلی صفر

تاتنهام 3 – سوآنزی 2

استوک سیتی 2 – اورتون صفر

در جدول رده بندی چلسی با یک بازی کمتر و 63 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم های منچسترسیتی و یونایتد در رده های دوم و سوم قرار دارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس