بازدید 3584
علی‌اکبر ولایتی در دیدار با رئیس هیئت یمنی عنوان کرد

تلاش ایران برای صلح، ثبات و امنیت منطقه

علی‌اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با رئیس هیئت یمنی که به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۴۸۰۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۳ 04 March 2015
علی‌اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با رئیس هیئت یمنی که به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایسنا، در ابتدای این دیدار رئیس هیئت یمنی ضمن ابراز خرسندی از ملاقات انجام شده، گزارشی از اخرین تحولات یمن ارائه و بر دوستی دیرینه دو کشور تاکید کرد و با اشاره بر حمایت بی دریغ و همه جانبه مردم یمن از انقلاب این کشور گفت: اهداف انصار الله ایجاد ثبات، امنیت و توسعه اقتصادی و رفاه برای مردم این کشور بوده و همکاری های منطقه ای جهت تامین امنیت و ثبات در این منطقه انکارناپذیر است.

وی با تجلیل از ارمان های انقلاب اسلامی ایران و پایداری در برابر تمامی توطئه های دشمنان تاکید کرد: بدون شک انقلاب مردم یمن علیرغم همه توطئه ها، تمامی مشکلات و موانع را پشت سر خواهد گذاشت و با اتکای به خداوند اهداف خیزش مردم یمن را محقق خواهد ساخت.

در ادامه این دیدار ولایتی ضمن تاکید بر اشتراکات تاریخی و تمدنی دو ملت ایران و یمن و مشابهت های موجود میان انقلاب مردم یمن با انقلاب مردم ایران بر علیه ظلم و استبداد اظهار امیدواری کرد که مردم یمن بتوانند در مسیری که گام برداشته اند به خواسته ها و آرمان های خود در تحقق کشوری آزاد، مستقل و پیشرفته دست یابند.

مشاور مقام معظم رهبری با تاکید بر حمایت بی دریغ جمهوری اسلامی ایران از خواست مردم یمن تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری مستقل و مقتدر با تمام توان در جهت صلح، ثبات و امنیت منطقه کوشش می کند.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نطام با تاکید بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران به گسترش همکاریهای دو جانبه افزود: هرگونه دخالت خارجی در مسایل داخلی یمن توسط هر کشوری به افزایش نا امنی، تنش و افزایش بی ثباتی در یمن و منطقه خواهد انجامید و امیدواریم کشورهای منطقه و جامعه جهانی در این مقطع حساس با درایت و تعهد به حقوق مردم یمن و صلح و ثبات جهانی، از ایجاد هرگونه حساسیت و اقدامات غیر مسئولانه و ناقض حاکمیت کشور یمن اجتناب کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها