بازدید 2935
ادعاي اسپورت

درخواست بارسلونا برای برگزاری فینال دربرنابئو

کد خبر: ۴۸۰۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۷ 04 March 2015
بارسلونا امشب بازي برگشت نيمه نهايي کوپا دل ري را در ورزشگاه ال مادريگال مقابل ويارئال برگزار خواهد کرد و در صورت کسب حداقل يک تساوي يا شکست با اختلاف يک گل به فينال راه خواهد يافت.

به گزارش "ورزش سه"، بازی رفت دو تیم در نوکمپ با برتری 3-1 بارسا خاتمه یافته بود. طبق ادعای نشریه اسپورت کاتالونیا، مسئولان باشگاه بارسلونا قصد دارند تا در صورت راهیابی به فینال، از فدراسیون فوتبال اسپانیا درخواست کنند تا ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، ورزشگاه اختصاصی رئال مادرید را به عنوان میزبان بازی فینال انتخاب کند. ورزشگاهی که برای این تیم در فینال های کوپا دل ری بسیار خوش یمن بوده است.

البته آنها سال 2012 نیز چنین درخواستی داشتند که با مخالفت رئالی ها، این امر میسر نشد. بارسا تاکنون 7 بار در برنابئو بازی فینال جام حذفی را برگزار کرده است. سه فینال تحت عنوان کوپا ژنرالیسم و 4 فینال تحت عنوان کنونی کوپا دل ری. 

بارسا 6 بار در این فینال ها برنده بوده و یک بار نیز شکست خورده است. ابتدا سال 1959، بارسا موفق شد گرانادا را در فینال 3-1 شکست دهد. سپس سال 1968 مقابل رئال مادرید 1-0 برنده شد و در سال 1971 نیز 4-3 بر والنسیا پیروز شد. 

در 4 فینال با عنوان کوپا دل ری نیز این تیم سال 1978، لاس پالماس را در فینال مغلوب ساخت. سال 1984 با یک گل در برنابئو مغلوب بیلبائو شد، سال 1988 یک بر صفر سوسیداد را مغلوب کرد و در سال 1997 نیز موفق شد با برتری 3-2 در وقت های اضافه بر بتیس، عنوان قهرمانی را جشن بگیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار