بازدید 1648

در كارهاي فني تيم دخالت خواهم كرد!

کد خبر: ۴۸۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۶:۴۹ 16 May 2009
مديرعامل باشگاه ابومسلم خراسان گفت: برنامه اصلي ما آسيايي كردن ابومسلم است و براي انجام اين كار به حمايت مسوولان استاني و رسانه‌ها احتياج داريم.

حسين قاسمي با حضور در دفتر ايسنا در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: از حضورم در ابومسلم به طور كامل رضايت دارم و اميدوارم در فصل بعد هم نتايج خوبي بگيريم.

با كمك من اين تيم به دسته اول سقوط نكرد

وي در پاسخ به اين سوال كه چه عاملي باعث شد در شرايط بحراني مديريت ابومسلم را بپذيريد، گفت: دهقاني قائم مقام شهردار مشهد يكي از دوستان من است که واسطه حضور من در ابومسلم شد و وقتي ديدم اين باشگاه مشكل دارد به كمك آن آمدم که خوشبختانه با كمك من اين تيم به دسته اول سقوط نكرد.

وي درخصوص برنامه مالي ابومسلم در فصل آينده عنوان كرد: با داوري مديرکل تربيت‌بدني خراسان رضوي صحبت كردم و قرار شد که او كارهاي مربوط به زمين 1.2هكتاري باشگاه در منطقه الهيه شهر مشهد را انجام دهد تا براي مخارج خود از آن استفاده كنيم.

اميدوارم استاديوم فوتبال تختي را در اختيار ما قرار دهند

قاسمي گفت: براساس اصل 44 قانون اساسي پيشنهاد داديم كه استاديوم تختي را براي بازي‌هاي معمولي و كوچك كه اهميت كمتري دارند در اختيار ما قرار دهند و هزينه و ترميم استاديوم تختي را هم خودمان به عهده خواهيم گرفت که داوري، مديرکل تربيت بدني هم قول همكاري داده و اميدواريم انجام شود.

وي با بيان اينكه از روز اول حضورم براي تماشاچيان اهميت ويژه‌اي قايل شده‌ام، افزود: با كانون هواداران در دفتر اقتصادي باشگاه که متعلق به خودم است جلسه‌اي داشتيم و هر سه‌شنبه شب هم در جلسه كانون هواداران شركت مي‌كنم، هدف اصلي ما پر كردن استاديوم از طريق كانون هواداران باشگاه است.

اگر من نباشم بچه‌هايم بر اين تيم نظارت دارند

وي گفت: قرار نيست مثل فصل پيش به هواداران بد قولي شود چون سهام غالب يعني 53 درصد متعلق به من است و اگر من نباشم بچه هايم بر اين تيم نظارت دارند و ما همچنان با ابومسلم هستيم و به نتيجه هم خواهيم رسيد.

با يك بازيكن طراز اول قرارداد داخلي بسته‌ايم

مديرعامل ابومسلم در خصوص برنامه باشگاه در فصل نقل و انتقالات بازيكنان اظهار داشت: با يك بازيكن طراز اول قرارداد داخلي بسته‌ايم و بايد ببينيم سرمربي تيم هم روي او نظر مساعد خواهد داشت يا خير.

قاسمي ادامه داد: ما اجازه نمي‌دهيم مثل فصل پيش ابومسلم در نقل و انتقالات ضرر كند و تا آخر هفته بعد تيم را خواهيم بست و در اختيار مربي قرار مي‌دهيم و براي 4 و 5 بازيكن نيز جاي خالي مي‌گذاريم تا سرمربي در نيم فصل با انتخاب خود بازيكن بياورد.

مشكلات را "زمان" با بستن قرارداد سه ساله با حنطه ايجاد كرد

وي 10 روز پاياني ليگ برتر را سخت ترين روزها براي خود دانست و تصريح كرد: ديگر اجازه نخواهيم داد كه آن شرايط در ابومسلم به وجود بيايد، مشكلات ما را "مهدي زمان" با بستن قرارداد 3 ساله با حنطه ايجاد كرد و چون حنطه مدام به دنبال رسميت يافتن قراردادش بود نتوانست جوابگوي كارهايش باشد و از تيم غافل شد.حنطه اشتباهات زيادي داشت، به طور مثال مربي تيم 24 ساعت قبل از بازي بايد تمركز داشته باشد و با كسي ارتباط برقرار نكند و حتي تلفن همراه بازيكنان را بگيرد، اما او دو ساعت قبل از بازي با سپاهان در برنامه زنده تلويزيوني حاضر شده بود و نتوانست تمركز داشته باشد.

معدل درسي بازيکنان تيم‌هاي پايه باشگاه بايد بالا باشد

مديرعامل باشگاه ابومسلم خراسان در خصوص تيم‌هاي پايه ابومسلم عنوان كرد: يكي از اساسي‌ترين اهداف ما تقويت تيم‌هاي پايه است و مي‌خواهيم طبق برنامه‌ريزي و چارچوب صحيح از اين تيم‌ها حمايت كنيم و يكي از تاكيدهاي من در جذب بازيكنان نوجوان و نونهالان بالا بودن معدل درسي است و تحصيلات برايم خيلي مهم است و ساختن بازيكنان با شخصيت يكي از اهداف ماست.

وي گفت: مسائل اخلاقي و فرهنگي را حتما رعايت خواهيم كرد و روابط عمومي قدرتمندي در باشگاه خواهيم گذاشت چون بيشتر چالش‌هاي فصل پيش ابومسلم به خاطر نبود يك روابط عمومي قوي بود.

صد درصد به دنبال بازيكنان ستاره خواهيم بود

قاسمي در پاسخ به اين سوال كه آيا در انتخاب بازيكن به اسم و رسم و ستاره بودن آن‌ها هم توجه خواهيد داشت، به ايسنا گفت: صد درصد به دنبال بازيكنان ستاره خواهيم بود چون هرچه بازيكنان اسم و رسم دار در تيم بيشتر باشند استاديوم پرشورتر خواهد بود و انتظار مردم از ما و به تبع انتظار ما از مربيان بيشتر خواهد بود.

وي اظهار داشت: اگر زمين الهيه را به ما بدهند دو زمين تمرين براي فصل بعد آماده خواهيم كرد تا براي تمرينات مشكل جا و مكان نداشته باشيم و هم تيم اميد و هم بزرگسالان را آماده كنيم.

ابومسلم همه چيز دارد و فقط يك قهرماني مي‌خواهد

قاسمي اظهار داشت: ابومسلم همه چيز دارد و فقط يك قهرماني مي‌خواهد، اگر يك مرتبه قهرمان شود مسوولان استان هم به دنبال اين تيم خواهند بود، اگر ابومسلم آسيايي شود با سپاهان و مس كرمان متفاوت است چون مشهد كشش توريسم دارد و تحولي در اين استان ايجاد خواهد شد.

در كارهاي فني تيم دخالت خواهم كرد

كاپيتان سابق استقلال و تيم ملي مدير فني ابومسلم مي‌شود

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا به حضور مدير فني در تيم اعتقاد داريد، به ايسنا گفت: من به وجود مدير فني اعتقاد كامل دارم و يكي از كاپيتان‌هاي استقلال و تيم ملي را به عنوان مدير فني ابومسلم منصوب خواهم كرد و يك سخنگو هم براي باشگاه انتخاب خواهيم كرد.

وي افزود: من در كارهاي فني تيم دخالت خواهم كرد مثل بازي با ملوان كه همه چيز را خودم برنامه‌ريزي كردم و نقطه نظراتم را به سرمربي خواهم گفت و مهم نيست كه موافقت كند يا نه.

براي خراسان همين يك تيم در ليگ برتر كافي است

مديرعامل باشگاه ابومسلم خراسان در خصوص فضاي حال حاضر فوتبال خراسان، عنوان كرد: وقتي به ابومسلم آمدم فضاي خوبي در تيم نبود، اما در حال حاضر راضي هستم و به نظر من براي خراسان همين يك تيم در ليگ‌برتر كافي است چون ما هنوز از نظر رواني ظرفيت دو تيم را نداريم و به زمان نياز داريم.

وي ادامه داد: برخلاف گفته پيامي‌ها ما به هيچ وجه از سقوط آن‌ها خوشحال نيستيم و خوشحالي ما براي ماندن ابومسلم در ليگ‌برتر بود نه براي سقوط پيام.

هيچ نظري در مورد خداداد عزيزي ندارم

وي درخصوص خداداد عزيزي و بازگشت او به فوتبال خراسان به ايسنا گفت: هيچ نظري در مورد او ندارم و به هيچ وجه با بازگشت او به ابومسلم موافق نيستم.

اگر ابومسلم در ليگ‌برتر نمي‌ماند، من هم اين باشگاه را ترك مي‌كردم

وي افزود: نمي‌خواهم در خصوص داوري ايران نظري بدهم اما كميته داوران فدراسيون فوتبال بايد دقيق‌تر و روشن‌تر در خصوص اشتباهات داوري کار كند، اشتباه داوري ممكن بود باعث سقوط ابومسلم شود و اگر ابومسلم در ليگ‌برتر نمي‌ماند من هم اين باشگاه را ترك مي‌كردم.

وي تصريح كرد: اجازه نخواهيم داد ابومسلم به شرايط فصل پيش برسد و حتي اگر مسوولان هم به قول هاي خود عمل نكنند ما كارخودمان را انجام مي‌دهيم.

وي در پاسخ به اين سوال كه براي جذب صنايع خراسان در حمايت از ابومسلم چه برنامه‌اي داريد، خاطرنشان ساخت: اگر افراد بزرگي به ابومسلم بيايند، به فوتبال مشهد جذابيت خواهند داد و صنايع جذب اين باشگاه خواهند شد و اين آمدن‌ها تحول بسياري در پي خواهد داشت.

اگر در ديدار آخر حنطه سرمربي بود ابومسلم سقوط مي‌كرد

وي گفت: ما روي جام حذفي حساب كرده بوديم و فكر نمي‌كردم از ذوب‌آهن شكست بخوريم، تفاوت علي حنطه و دست‌نشان در شهامت‌شان است و اگر دست‌نشان در آن بازي سرمربي بود شكست نمي‌خورديم و ترس حنطه به ضرر تيم ما شد، اگر در ديدار آخر حنطه سرمربي بود ابومسلم سقوط مي‌كرد.

اگر تيم ببازد از قرارداد سرمربي کم خواهم كرد

قاسمي در ادامه گفت‌وگوي خود با ايسنا اضافه کرد: من از سرمربي تيم فقط پيروزي مي‌خواهم و اين مسئله را در قراردادش ذكر خواهم كرد ولي اگر نتواند خواسته‌هايمان را پاسخ گويد تعويض سرمربي نخواهيم داشت بلكه از ميزان قرارداد او كم خواهيم كرد.

90 درصد هيات مديره غيرورزشي خواهد بود

هركس خواست سهام خود را واگذار كند، فقط بايد به من بدهد

وي درخصوص تركيب هيات مديره ابومسلم در فصل آينده ابراز داشت: تركيب هيات مديره تغيير خواهد كرد و 90 درصد آن غيرورزشي خواهد بود كه داوري مديرکل تربيت بدني، پژمان شهردار مشهد و حسين‌پور معاون استاندار جزو اعضاي هيات مديره خواهند بود، اما سهامداران تغييري نخواهد كرد و هركس خواست سهام خود را واگذار كند فقط بايد به من بدهد و به واگذاري سهام به تماشاگران اصلا اعتقاد ندارم.

فوتبال ما نه چارچوب دارد و نه برنامه

وي بزرگترين مشكل فوتبال ايران را بي برنامگي دانست و افزود: فوتبال ما نه چارچوب دارد و نه برنامه؛ اگر چارچوب صحيحي داشته باشد صد درصد نتيجه مي‌گيريم چون ايران استعداد زيادي دارد و ما همه چيز داريم به جز برنامه.

مديرعامل باشگاه ابومسلم خرسان تاكيد كرد: مديريت فوتبال ما خيلي ضعيف است و مسوولان بايد به دنبال خصوصي‌سازي تيم‌ها باشند و تيم‌ها را از نهادهاي دولتي خارج سازند تا فوتبال دست متخصصين تيمداري باشد و اگر برنامه خوبي داشته باشيم با مديريت قدرتمند مي‌توانيم كمبودها را در فوتبال جبران كنيم.

وي افزود: در حال حاضر در فوتبال آسيا نسبت به ساير تيم‌هاي برتر به غير از ژاپن كه در اين چند سال خيلي هزينه كرده است، هزينه زيادي کرده‌ايم و اگر ما هم مثل آن‌ها عمل كنيم جايگاه خوبي در آسيا خواهيم داشت و چهار تيم نماينده ايران در آسيا اگر برنامه خوبي داشتند، بهتر از اين‌ها نتيجه مي‌گرفتند.

بركناري دايي به نفع كشور بود

وي در ادامه به ايسنا گفت: به نظر من روندي كه علي دايي در پيش گرفته بود درست نبود و بركناري دايي خيلي به نفع كشور بود و فكر مي‌كنم قطبي خيلي بهتر عمل مي‌كند و به احتمال زياد به جام جهاني صعود مي‌كنيم.

فضاي فرهنگي فوتبال ما بيمار است

وي در خصوص فضاي فرهنگي فوتبال ايران خاطرنشان ساخت: فضاي فرهنگي فوتبال ما بيمار است و به نظر من مسائلي كه بين مايلي كهن و قلعه نويي اتفاق افتاد نبايد صورت مي گرفت؛ مايلي‌كهن مربي با كلاس و تحصيل كرده‌اي است و بايد اين بحث‌ها را كنار بگذارد و قلعه نويي هم مربي خوبي است و نبايد تيم ها را به حاشيه ببرد چون بازيكنان هم از آن‌ها الگو مي‌‎گيرند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل