بازدید 5010

ادعای نتانیاهو بر ارائه طرح تازه به کنگره

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد: در سخنرانی‌اش در کنگره یک طرح عملی جایگزین برای توافق هسته‌ای احتمالی با ایران ارائه داده است.
کد خبر: ۴۸۰۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۹ 04 March 2015
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد: در سخنرانی‌اش در کنگره یک طرح عملی جایگزین برای توافق هسته‌ای احتمالی با ایران ارائه داده است.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه پس از ورود به اراضی اشغالی فلسطین در واکنش به انتقاد رییس‌جمهور آمریکا از سخنرانی وی در کنگره مبنی بر اینکه صحبت‌های نتانیاهو چیز جدیدی نداشته است، گفت: من یک طرح عملی جایگزین برای یک توافق هسته‌ای احتمالی با ایران به قانونگذاران آمریکا ارائه دادم.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ادامه داد: بنابراین قانونگذاران بهتر می‌دانند که چرا این توافق یک توافق بد است.

وی در تشریح طرح جایگزین خود مدعی شد: این طرح موجب افزایش زمان گریز هسته‌ای ایران برای ساخت یک سلاح هسته‌ای و حفظ تحریم‌ها علیه ایران تا زمانی که این کشور حمایتش از تروریسم در سراسر جهان و تجاوزاتش به کشورهای همسایه و خواستش برای نابودی اسرائیل را متوقف نکند، خواهد شد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین گفت که پاسخ‌های بسیار دلگرم‌کننده‌ای از جمهوریخواهان و دموکرات‌های آمریکا دریافت کرده است و آنها اکنون می‌دانند که چرا این توافق هسته‌ای یک توافق بد است و جایگزین مناسب برای آن چیست؟

به گزارش ایسنا، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی مدعی اسقبال نمایندگان کنگره از سخنرانی‌اش شده است که رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند ده‌ها تن از دموکرات‌ها روز گذشته سخنرانی نتانیاهو را ترک و از اظهارات تند وی درباره سیاست‌های دولت آمریکا در عرصه سیاست خارجی انتقاد کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار