بازدید 1532

از دوپینگ در پروش اندام تا افزایش اهمیت مسابقات آسیایی نسبت به جهانی!

کد خبر: ۴۸۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۶:۴۳ 16 May 2009
رئيس فدراسيون پرورش اندام و بدنسازي گفت: مربيان تيمهاي ملي ايران براي مسابقات قهرماني آسيا در تهران بيست و هشتم ارديبهشت معرفي مي‌شوند.

ناصر پورعلي فرد در گفت و گو با ايسنا، اظهار كرد: در جلسه‌اي با حضور اعضاي كميته فني مربيان تيم‌هاي ملي ايران در رشته‌هاي بادي كلاسيك و پرورش اندام تعيين مي‌شوند.

وي افزود: پيش از آغاز تمرينات تيم ملي، "طباطبايي" سخنگوي ستاد ملي مبارزه با دوپينگ با ورزشكاران صحبت و نكاتي را در مورد دوپينگ بيان خواهد كرد.

رئيس فدراسيون بدنسازي و پرورش اندام با اشاره به عدم اعزام بيت الله عباسپور و علي تبريزي به بازي‌هاي جهاني چين تايپه گفت: اين تصميم با نظر خودشان گرفته شد و اين ملي پوشان به خاطر حضور هر چه قويتر در مسابقات قهرماني آسيا در تهران به چين تايپه نرفتند (!)

تبريزي اولين ايراني است كه سهميه حضور در مسابقات مترالمپيا را كسب كرده است.

وي در مورد حضور علي تبريزي در مسابقات حرفه‌اي « مسترالمپيا» گفت: بايد در جلسه‌اي با او تمام جوانب را بررسي و شرايط آمادگي‌اش را بررسي كنيم. كمكي از دست ما برآيد دريغ نمي‌كنيم اما بايد به اين مسئله هم توجه كرد كه هيچ يك از رشته‌هاي ورزشي ايران به صورت حرفه‌اي فعاليت نمي‌كنند.

تيم ملي پاورليفتينگ ايران كه با 44 ورزشكار در مسابقات قهرماني آسيا شركت كرده بود قهرمان شد. در اين رقابتها از مدال آوران تست دوپينگ گرفته شد. پس از اين مسابقات شايعاتي مطرح شد كه چند نمونه ايراني‌ها مشكوك بوده است. رئيس فدراسيون پرورش اندام دراين باره گفت: تا به حال چيزي به صورت رسمي به ما اعلام نشده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها