بازدید 3007

دولت جلوی رانت‌های غیرقانونی را بگیرد

سکینه عمرانی
کد خبر: ۴۸۰۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶ 04 March 2015
نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: در زمان برداشت محصولات ما شاهد واردات بی‌رویه هستیم که معلوم نیست با کدام رابطه بی‌ضابطه انجام می‌شود و درخواست ما از رئیس‌جمهور این است که جلوی رانت‌های غیرقانونی در دولت را بگیرد.

سکینه عمرانی نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در نطق میان دستور خود در صحن علنی خطاب به رئیس‌ جمهور اظهار داشت: یکی از خواسته‌های فراگیر مردم از دولت ایجاد زمینه‌های اشتغال پایدار برای تمام اقشار مخصوصا اقشار مستضعف است که امیدوارم این مهم به طور جدی و عملی در دستور کار دولت قرار گیرد.

وی افزود: انتظار مردم از وزیر کشور و سایر مسئولان مربوطه ریشه‌کن کردن معضل اعتیاد است که خود سرچشمه بسیاری از بدبختی‌های خانواده‌هاست.

نماینده سمیرم در مجلس اضافه کرد: اقدامات فعلی گرچه قابل تقدیر است، اما به صورت اساسی و اصولی نمی‌‌تواند معضل اعتیاد را ریشه کن کند، از این رو درخواست داریم تا مبارزات همه‌جانبه از کنترل مرد‌ها گرفته تا خشکاندن ریشه مافیای داخلی و فکر اساسی برای معتادان در دستور کار قرار گیرد، قطعا بسیج مردمی هم در این مبارزه اساسی به شما کمک خواهد کرد.

عمرانی خاطرنشان کرد: آقای رئیس جمهور تولیدات داخلی و جلوگیری از تلاطم قیمت‌ها و گرانی‌های بی‌رویه مورد درخواست جامعه است، در حالی که طرح انتظام دخالت وزارت صنعت را از واردات کالاهای کشاورزی منع کرده درست در فصل برداشت محصولات شاهد واردات بی‌رویه برخی محصولات هستیم که معلوم نیست با کدام رابطه بی‌ضابطه انجام می‌شود، درخواست این است که جلوی این رانت‌های غیرقانونی در دولت گرفته شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر