بازدید 19599

مخفيگاه این قاتل فراري را به پليس نشان دهيد

کد خبر: ۴۸۰۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲ 04 March 2015
مردي كه متهم است هفت سال قبل در جريان درگيري بر سر زمين زراعي، پسري را به ضرب گلوله به قتل رسانده همچنان متواري است.
 
به گزارش جوان، شامگاه بيست و نهم فروردين 86 مأموران كلانتري حسن‌آباد از يك تيراندازي در منطقه چرمشهر باخبر شدند و به محل حادثه رفتند. در بررسي‌هاي اوليه مشخص شد پسري به نام امير- 24 ساله بر اثر اصابت گلوله از يك اسلحه شكاري مجروح و پس از انتقال به بيمارستان فوت شده است.

بدين ترتيب رسيدگي به پرونده با موضوع قتل عمد به دستور شعبه 101 جزايي دادگاه عمومي بخش فشافويه در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران قرار گرفت.

شاهدان به پليس گفتند: اين درگيري به خاطر ورود چند رأس گوسفند متعلق به مقتول به داخل يك زمين زراعي و اعتراض صاحب زمين آغاز شد. كارآگاهان نوشاد- 40 ساله صاحب زمين را دستگير كردند اما او در بازجويي‌ها گفت: در اين درگيري حضور داشته ولي كارگرش حاتم به سمت مقتول شليك كرده است. 

او گفت: آن روز همراه حاتم داخل مزرعه در حال كشاورزي بوديم كه چند رأس گوسفند وارد زمين ما شدند همان موقع مقتول هم سر رسيد. ما براي بيرون كردن گوسفندان به سمت آنها رفتيم كه همين موضوع باعث شد با هم درگير شويم. ناگهان حاتم با اسلحه شكاري كه براي حفاظت از حيوانات وحشي هميشه همراه خود داشت به سمت مقتول شليك كرد و پا به فرار گذاشت از آن روز هم هيچ خبري از او ندارم.  پس از اظهارات نوشاد كارآگاهان به محل سكونت حاتم كه در ورامين بود رفتند اما مشخص شد كه او پس از ارتكاب اين جنايت گريخته است.

مركز اطلاع‌رساني پليس آگاهي تهران با اشاره به اينكه رسيدگي به پرونده همچنان در اداره دهم پليس آگاهي ادامه دارد، از دستور انتشار تصوير متهم از سوي مقام قضايي خبر داد تا شهرونداني كه موفق به شناسايي تصوير اين متهم متواري شده‌اند يا خبري از مخفيگاه و محل‌هاي تردد وي دارند آن را در اختيار كارآگاهان اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران قرار دهند.

مخفيگاه این قاتل فراري را به پليس نشان دهيد
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار