بازدید 5742

افشای جزئیات یک درگیری خیابانی

کد خبر: ۴۸۰۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶ 04 March 2015
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت با اشاره به خبری که دوماه پیش از ضرب‌وشتم یک آمربه‌معروف منتشر شده بود، این فرد را آمربه‌معروف قلابی معرفی کرد.

به گزارش شرق، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ اعلام کرد: «نیمه‌های دی امسال یکی از سایت‌های خبری، خبر ضرب‌وشتم و حمله به یک آمربه‌معروف را منتشر کرد که با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله پلیس تهران بزرگ وارد عمل شد و تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرد و در این تحقیقات که از سوی ماموران پلیس تخصصی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ صورت گرفت، مشخص شد ماجرا آن‌گونه هم که منتشر شده بود، نیست.»

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران خاطرنشان کرد: «در خبر مذکور آمده بود در نیمه‌های دی‌ماه امسال یک آمربه‌معروف که در یکی از خیابان‌های محدوده شمال تهران درحال تردد بود، متوجه درگیری و ایجاد مزاحمت از سوی راننده یک دستگاه خودروی سواری برای یک‌زن جوان شد و برهمین‌اساس سعی ‌کرد ضمن نجات زن جوان او را از مهلکه دور کند که از سوی فرد مزاحم، مورد ضرب‌وجرح قرار گرفت و مجروح ‌شد. درهمین‌راستا، پرونده‌ای تشکیل و باتوجه به حساسیت موضوع به پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ ارجاع شد و ماموران این یگان برای بررسی بیشتر وارد عمل ‌شدند. در تحقیقات انجام‌شده از شاهدان عینی ماجرا، مشخص شد حدود ساعت سه عصر ١٤دی‌ماه، سه‌سرنشین یک‌دستگاه خودرو سفیدرنگ، با تک‌سرنشین یک خودرو سواری دیگر درگیری لفظی پیدا کردند و ناگهان راننده خودرو تک‌سرنشین با سلاح سرد به یکی از سه‌سرنشین خودرو سفیدرنگ حمله و وی را به‌شدت مجروح کرد.

با گسترش تحقیقات، یکی از سرنشینان خودرو سفیدرنگ شناسایی و برای تحقیقات به پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ دعوت شد که در بازجویی‌های انجام‌شده بیان کرد، همراه یکی از دوستانش درحال عبور از محله مذکور بود که صدای جیغ یک‌زن را شنید و پس از رسیدن به محل درگیری، فرد مضروب را دید که درحال کمک به زن جوانی است که برای او مزاحمت ایجاد شده بود، اما ناگهان از سوی راننده مزاحم مورد حمله قرار گرفت و مجروح شد. تا اینجا از ظاهر امر چنین برمی‌آمد که ماجرا امربه‌معروف و کمک به زنی است که مورد مزاحمت قرار گرفته است، اما در تحقیقات بعدی از سوی پلیس مشخص شد اظهارات شاهدان ماجرا با گفته‌های فرد مضروب تناقض دارد و این امر ظن پلیس را بیشتر کرد و تحقیقات به‌صورت دقیق‌تر ادامه یافت، تا اینکه مشخص شد فرد مضروب (آمر قلابی!) با زنی که برای او مزاحمت ایجاد شده بود، از قبل آشنایی داشتند و این مساله باعث شد پلیس پس از شناسایی طرفین درگیری آنها را برای تحقیقات بیشتر به پلیس امنیت عمومی منتقل کند.

در تحقیقات و بازجویی‌های بعدی مشخص شد خانم (ن- ت) با فرد مضروب (ا- خ) از پنج‌سال قبل آشنایی داشتند، اما به‌خاطر اختلاف‌هایی که بین آنها پیش آمده این ارتباط قطع شده و پس از آن خانم مذکور با دوست آمر قلابی به‌نام (ع- خ) آشنا ‌شد و ارتباط برقرار کرد. این امر برای فرد مضروب ‌گران تمام شد و در مدت‌زمانی که این دونفر با هم در ارتباط بودند، عکس‌هایی از آنها تهیه کرد و به‌این‌ترتیب با تهدید اینکه عکس‌ها را به خانواده زن جوان نشان می‌دهد، اقدام به چندمرحله اخاذی از وی کرد و هربار خانم (ن- ت) مبلغی را به‌عنوان حق‌السکوت به وی پرداخت کرد.

در تحقیقاتی که متعاقب این ماجرا انجام گرفت معلوم شد ضارب و مضروب نیز از پیش با هم آشنایی داشتند و درگیری میان آنها درخصوص امربه‌معروف نبود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی