بازدید 1925

طلای اسکی آسیا بر گردن حسین ساوه شمشکی

حسین ساوه شمشکی بر سکوی نخست رقابت‌های اسکی قهرمانی آسیا ایستاد.
کد خبر: ۴۸۰۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴ 04 March 2015
حسین ساوه شمشکی بر سکوی نخست رقابت‌های اسکی قهرمانی آسیا ایستاد.

به گزارش ایسنا، حسین ساوه شمشکی موفق شد مدال طلای بیست و چهارمین دوره رقابت‌های اسکی قهرمانی آسیا را بدست بیاورد. در این رقابت‌ها که از ساعت 10 صبح امروز(چهارشنبه) به وقت محلی در پیست یانگ پیانگ کره جنوبی آغاز شده بود، حسین ساوه شمشکی ملی پوش اسکی ایران بالاتر از حریفان کره‌ای و ژاپنی خود مدال طلای اسکی مارپیچ کوچک رقابت‌های قهرمانی آسیا را بر گردن آویخت.

در مجموع دو مانش رقابت‌های مارپیچ کوچک، حسین ساوه شمشکی با مدت زمان یک دقیقه و 32 ثانیه و 81 صدم ثانیه مدال طلا را کسب کرد و پس از او نیز کیم دانگ چئول از کره جنوبی با مدت زمان یک دقیقه و 34 ثانیه و 14 صدم ثانیه به مدال نقره رسید و چوی چانگ هیون دیگر اسکی باز کره‌ای با مدت زمان یک دقیقه و 35 ثانیه و 54 صدم ثانیه به مدال برنز این رقابت‌ها دست یافت.

حسین ساوه شمشکی روز گذشته در بخش مارپیچ بزرگ به مدال نقره دست یافته بود.

همچنین دیگر اسکی بازان ایران محمد کیادربندسری در جایگاه ششم، پویا ساوه شمشکی در جایگاه هفتم، پوریا ساوه شمشکی در جایگاه هشتم قرار گرفتند.

در بخش بانوان نیز فروغ عباسی هشتم، مرجان کلهر نهم، صدف ساوه شمشکی دهم، نجمه زالی یازدهم زیبا کلهر دوازدهم شدند.میترا کلهر نیز با بدشانسی نتوانست رقابت‌ خود را در مانش اول به پایان برساند و از این رقابت‌ حذف شد.

در رقابت‌های مارپیچ کوچک بانوان و در مجموع دو مانش، چوی جونگ هیون از کره جنوبی با مدت زمان یک دقیقه و 42 ثانیه و 58 صدم ثانیه به مدال طلا رسید، تاکاهاشی موی از ژاپن با مدت زمان یک دقیقه و 43 ثانیه و 46 صدم ثانیه به مدال نقره دست یافت و سانگا سایانو دیگر اسکی باز ژاپنی با مدت زمان یک دقیقه و 44 ثانیه و 15 صدم ثانیه مدال برنز را به گردن آویخت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان