بازدید 3665

ادامه پرواز پهپادهای ناشناس بر فراز پاریس

در ادامه پرواز هواپیماهای بدون سرنشین نا‌شناس بر فراز پاریس، حدود ۱۰ پرواز هواپیماهای بدون سرنشین بر فراز پاریس شب گذشته به پلیس گزارش شده است.
کد خبر: ۴۸۰۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷ 04 March 2015
در ادامه پرواز هواپیماهای بدون سرنشین نا‌شناس بر فراز پاریس، حدود ۱۰ پرواز هواپیماهای بدون سرنشین بر فراز پاریس شب گذشته به پلیس گزارش شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از به گزارش خبرگزاری فرانسه از پاریس، پلیس فرانسه روز چهارشنبه اعلام کرد حدود ۱۰ پرواز هواپیماهای بدون سرنشین بر فراز پاریس طی شب گذشته به پلیس گزارش شده است.

به گفته منبعی پلیسی، مقامات قرار است مشخص کنند که آیا این گزارش‌ها مربوط به پروازهای واقعی هواپیماهای بدون سرنشین است یا نه. هنوز هیچکس در این ارتباط بازداشت نشده است.

به رغم ممنوعیت پرواز بر فراز پاریس، هفته گذشته چند فروند از این هواپیماهای بدون سرنشین که از راه دور کنترل می‌شوند، بار‌ها در نقاط مختلف پایتخت فرانسه شناسایی شدند.

این هواپیما‌ها به ویژه بر فراز رودخانه سن، میدان کنکورد و نزدیک بنای یادبود انولید که قبر ناپلئون بناپارت آنجاست و ورودی چند بلوار در حومه پاریس مشاهده شده بودند.

به گفته پلیس پاریس، نخستین گزارش‌ها در مورد پروازهای دیشب حدود ساعت ۲۲ به دست پلیس رسید.

دادسرای پاریس تحقیقی را در مورد "پرواز بر فراز یک منطقه ممنوعه" آغاز کرده است.

اینکه این پرواز‌ها توسط افراد ثروتمند برای آزمایش اسباب بازی جدید خود صورت می‌گیرد یا علاقمندان به عکاسی هستند که برای دست انداختن مقامات این کار را انجام می‌دهند یا شناسایی‌هایی از طریق این هواپیماهای بدون سرنشین با اهداف جنایی صورت می‌گیرد: هنوز انگیزه‌ها و مشخصات بانیان این پروازهای شبانه مشخص نیست.

"برنار کازنوو " وزیر کشور فرانسه روز سه‌شنبه اعلام کرد از پنج اکتبر، ۶۰ پرواز هواپیماهای بدون سرنشین برفراز نیروگاه‌های هسته‌ای یا شهر پاریس گزارش شده است. وی تأکید کرد دولت تدابیری را برای مقابله با این تهدید در نظر گرفته است.

برنار کازنوو گفت دولت برای مبارزه با پرواز‌ها بر فراز مناطق ممنوعه تدابیری پیشگیرانه برای اطلاع دادن به استفاده کنندگان از این وسیله در لحظه خرید اتخاذ کرده است و در صورت تخلف مجازات‌هایی برای فرد خاطی در نظر گرفته خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها