بازدید 3115

دورترین نقطه اسرائیل در تیررس ایران است

کد خبر: ۴۸۰۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶ 04 March 2015
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس،‌ تهدید رژیم صهیونیستی به توان حمله نظامی علیه ایران را پوچ خواند و تصریح کرد: صهیونیست‌ها با موشک‌های دست‌ساز به درون پناهگاه‌هایشان رانده می‌شوند، چه رسد به اینکه موشک‌های ویران‌کننده ایران بخواهد روی سرشان خراب شود.

منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت در واکنش به اظهارات روز گذشته نتانیاهو در کنگره امریکا گفت: تهدید رژیم صهیونیستی به توان حمله نظامی علیه ایران، پوچ است و اگر این اشتباه فاحش را انجام دهند، اولین اشتباه او آخرین اشتباهش خواهد بود و چنین اقدامی باعث خواهد شد این رژیم از روی نقشه برداشته شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر،‌ نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: تا دورترین نقطه اسرائیل در تیررس سلاح‌های ایران است و تهران به آن دسترسی دارد؛ اگر رژیم غاصب قدس نسبت به ایران اقدام نظامی داشته باشد، برنامه اسقاط او از سوی جمهوری اسلامی اجرا و این کشور نابود خواهد شد.

وی در خصوص هراس نخست وزیر رژیم صهیونیستی از دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای و استفاده از آن به منظور نابودی این رژیم، توضیح داد: اولا تسلیحات هسته‌ای در برنامه‌های جمهوری اسلامی نیست و ثانیا نابودی رژیم صهیونیستی اصلا نیاز به سلاح هسته‌ای ندارد؛ این رژیم نامشروع با سنگ‌های انتفاضه فلسطینیان از بین خواهد رفت و نیاز ندارد بمب اتمی خرج آن شود.

حقیقت‌پور بیان کرد: نیروهای حماس و جهاد اسلامی فلسطینی با موشک‌های دست‌ساز خود صهیونیست‌ها را به درون محله‌های پنهان و پناهگاه‌هایشان راندند، چه رسد به اینکه موشک‌های ویران‌کننده ایران بخواهد روی سرشان خراب شود.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس پاشنه استقامت صهیونیست‌ها را ضعیف دانست و گفت: شیشه عمر رژیم صهیونیستی ترک خورده و امیدواریم به زودی شاهد شکسته شدن کامل آن باشیم.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، درباره تاثیر سخنان نتانیاهو بر روند مذاکرات ایران با 1+5 افزود: سخنان نتانیاهو در این مرحله تاثیری بر روند مذاکرات ندارد؛ ضمن آنکه امریکایی‌ها باید بین منافع خود و نوکران تصمیم گرفته و یکی را انتخاب کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار