بازدید 2779

کمک مجلس به سازمان صدا و سیما در بودجه سال 94

کد خبر: ۴۸۰۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴ 04 March 2015
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به مشکلات مالی و اعتباری سازمان صدا و سیما گفت:‌این سازمان هرسال مشکلات اعتباری دارد که سعی شد در بودجه سال 94،با وجودمخالفت دولت، ردیف‌هایی به آن اختصاص یابد. اما اعتقاد داریم این مبالغ تمام مشکلات سازمان را بر طرف نمی‌کند.

محمدرضا پور ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه در بودجه سال 94 در بند‌های مختلف اعتباراتی برای سازمان صدا و سیما در نظر گرفته شده است، ادامه داد: در آخرین مصوبه مجلس در بند الحاقی 15 درصدی برای بودجه این سازمان در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی افزود: با وجود مشکلات اقتصادی که دولت دارشت، تلاش شد در بودجه سال 94، مبالغی به سازمان صدا و سیما اختصاص پیدا کند تا بخشی از مشکلات مالی این سازمان برطرف شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نهم شورای اسلامی تاکید کرد: سازمان صدا و سیما مجموعه وسیعی است که در سال‌های گذشته تاثیرگذاری آن در حوزه های مختلف مشهود شده است .

وی اظهار داشت: سازمان صدا و سیما باید به تنهایی به جنگ رسانه‌ای غرب برود که این کار نیاز به کمک‌های مالی دارد. با وجود اینکه در بودجه به این سازمان کمک‌هایی صورت گرفت اما کافی نیست.

پورابراهیمی با بیان با بیان اینکه باید روش‌های درآمدی سازمان صدا و سیما تغیییر کند، ادامه داد: این سازمان باید اصلاح ساختار درونی و برنامه‌ای داشته باشد که با توجه به روحیه سرافراز رئیس جدید صدا و سیما تحقق چنین هدفی امکان پذیر خواهد بود.

عضو  کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: سازمان صدا و سیما باید از ظرفیت بودجه و مشارکت‌های بیرونی برای رفع مشکلات مالی استفاده کند. مجلس تا جایی که توانست در بودجه 94 به این سازمان کمک کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس