بازدید 50211
۴

شب خونین میدان ساعت تبریز

کد خبر: ۴۸۰۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸ 04 March 2015
شامگاه دوشنبه درمیدان ساعت ومقابل عمارت سنگی شهرداری تبریز، مردم این شهر شاهد قتل هولناک یک مرد حدودا 60 ساله بودند که توسط مرد جوانی با ضربات شدید چاقو به قتل رسید.

به گزارش امید تبریز، مرد میانسال که از سوی پسر جوانش مورد حمله قرار گرفته وغافلگیر شده بود به دلیل شدت جراحات وارده در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داد.     

یکی از کسبه محل وقوع حادثه که شاهد ماجرا نیز بوده در گفت ‎وگو با خبرنگارامید تبریزاظهار کرد: امشب حدود ساعت 20 کنار خیابان در حال گفت‌وگو با یکی از دوستانم بودم که ناگهان متوجه شدم مردی فریاد زنان از اتومبیل پیدا شد و در حال دویدن و فرار از دست مرد جوانی است که آن مرد نیز با چاقویی در دستش به دنبالش است.      

وی اضافه کرد: در مدت زمان کوتاهی مرد جوان مرد میانسال را در مقابل ساختمان شهرداری از پشت مورد حمله قرار داد و توسط چاقویی که در دست داشت تعدادی ضربه بسیار شدید از پشت بر روی بدن آن مرد زد .

وی گفت: این اتفاق در کمتر از 20 ثانیه روی داد و مردم بلافاصله موضوع را به پلیس 110 و اورژانس 115 برای اقدامات مربوطه اطلاع دادند.  

وی بیان کرد:متاسفانه  تعداد ضربات چاقو به قدری شدید و زیاد بود که خون بسیار زیادی کف خیابان را پر کرده بود.

 وی اضافه کرد: در تمام عمرم چنین صحنه ناراحت‌کننده ‎ای را ندیده بودم و هر شخصی که این صحنه را دید بسیار متأسف و ناراحت بود و از لحظه وقوع حادثه کسبه و افرادی که صحنه را مشاهده کردند از نظر روحی بسیار آشفته هستند.       

بر اساس این گزارش مرد جوان بعد از کشتن پدرش در خودروی شخصی خود منتظر ماموران نشسته بود که بلافاصله توسط ماموران به کلانتری منتقل شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶۰
انتشار یافته: ۴
چطور ميشه پدرى توسط پسرش كشته ميشه؟!!!!
اتفاق اسفباري بود ،بايد ريشه هاي فرهنگي موضوع شناسايي و نسبت به درمان آن أقدام شود
وای خدای من . چه وحشتناک. این فاجعه در شهر خوبی مثل تبریز؟ با مردمی به اون با فرهنگی؟ بعد از فجایع اسید پاشی در اصفهان، این خبر واقعاً زنگ خطر در کل کشور را به صدا درآورده...
آخه جوان گردن کلفت مگه طلبکار پدر ومادرتان هستید،اصلآبه فرض پدربه شماظلم کرده جلای وطن کن برو یک گوشه دیگر این سرزمین زندگی تو بکن.این کارای احمقانه چی هست! میدونی چندبار در آغوش این بابای بدبخت خودت را خیس کردی؟این بابای بدبخت از شکم خودش زده تا جنابعالی بهترین غذای خونه را بخوری که بزرگ شدی دم دربیاری؟.....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار