بازدید 5756

نبرد شدید بر سر بیطرفی شبکه‌ای در آمریکا

قانونگذاران آمریکا برای رای گیری در خصوص واگذاری خطوط سریع اینترنت با یکدیگر ملاقات کردند. با این حال هنوز احتمال دارد که این اتفاق پایان نبرد یک‌ساله آنها نباشد.
کد خبر: ۴۸۰۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۹ 03 March 2015
قانونگذاران آمریکا برای رای گیری در خصوص واگذاری خطوط سریع اینترنت با یکدیگر ملاقات کردند. با این حال هنوز احتمال دارد که این اتفاق پایان نبرد یک‌ساله آنها نباشد.

به گزارش شارا، نبرد شدید در خصوص اینترنت در امریکا، قواعد بی‌طرفی شبکه‌اي که جوایی برای تضمین دسترسی برابر میان همه خدمات آنلاین است احتمالا به چالش‌های جدیدی به دادگاه منجر شود و کنگره سعی کند این برنامه را به نوعی لغو یا تغییر دهد.

رئیس کمیسیون ارتباطات فدرال، تام ویلر پیش تر در این ماه از طرح تنظیم قوانین ارائه دهندگان اینترنت باند پهن به عنوان حامل عام المنفعه خبر داد و این امر به دنبال قوانین آژانس در دادگاه فدرال سال گذشته اتفاق افتاد.

    کمیسیون ارتباطات فدرال قانون بیطرفی شبکه‌ای را تصویب کرد

تلاش برای قانونگذاری به شرایط بی‌بدیلی تبدیل شده است و حدود چهار میلیون نظر در این خصوص مطرح شده که در هر دو طرف قرار می‌گیرند و تمرکز هر دو بر اهمیت آزادی و نیاز به تشویق نوآوری و سرمایه گذاری است.

    یک گام به جلو

کریس لوئیس كاربر فعال که برای تقویت قوانین بیطرفی شبکه‌اي تلاش می‌کند گفت: این یک گام بزرگ به سمت جلو برای كاربران است.

لوئیس گفت: با وجود این قوانین ما اطمینان حاصل می‌کنیم که اینترنت تبدیل به جایی می شود که كاربران می‌توانند در آن به هرجایی که می‌خواهند بروند.

سناتور پاتریک لیهی نیز ضمن استقبال از این تلاش گفت: ممنوعیت معاملات پرداخت به پرداخت می‌تواند نوآوری را از بین برده و شرکت‌های تازه تاسیس و کسب و کارهای کوچک را خفه کند. تقسیم بندی در اینترنت باعث می‌شود که دارا‌ها و «ندارها» در اینترنت از هم جدا شوند.

این قوانین در حال حاضر در کش و قوس‌های زیادی قرار گرفته و در صورتی که به درستی تنظیم شود می‌تواند شرایط متعادلی را برای همه كاربران اینترنت ایجاد کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار