بازدید 16539

اعترافات جالب فرمانده سابق داعش

يکي از فرماندهان سابق گروه داعش در مصاحبه با يک شبکه ترکيه اي اعترافات جالبي را به زبان آورد.
کد خبر: ۴۸۰۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۹ 03 March 2015
 يکي از فرماندهان سابق گروه داعش در مصاحبه با يک شبکه ترکيه اي اعترافات جالبي را به زبان آورد.

به گزارش مشرق، «رياض العيد» از فرماندهان سابق داعش که اکنون با فرار از اين گروه در ترکيه در مکاني نامعلوم به سر مي برد، در مصاحبه با يکي از شبکه هاي تلويزيوني اين کشور با بيان اين که داعش در واقع يک امپراطوري وحشت است و چيز ديگري نيست، از رابطه حقيقي اين گروه با مفاهيم اسلامي پرده برداشت و گفت: داعش ربط خاصي با اسلام و احکام اسلامي ندارد و اين گروه از اسلام تنها براي مشروعيت بخشي به اقدامات خود استفاده مي کند و در واقع هيچ ارتباطي با اسلام ندارد.

وي اضافه کرد: من براي جهاد و با اين تصور که اين گروه، گروهي اسلامي است، به اين گروه ملحق شدم، اما بعدها آنها با فهميدن اين که من مهندس الکترونيک هستم، از من براي شنود تلفن هاي مردم و انجام خرابکاري ها الکترونيکي استفاده کردند و من فرمانده بخش الکترونيک داعش شدم.

فرمانده سابق داعش در مورد رابطه اين گروه با اسلام نيز گفت: اين گروه ربطي با اسلام ندارد. مثلا جوانان 20 ساله را به عنوان امير اسلامي تعيين مي کنند، در حالي که اين جوانان نه اطلاعاتي از اسلام و نه فهمي از جهاد دارند، بلکه تنها براي آدم کشي فعاليت مي کنند. اين افراد به هرکسي جز خداوند بندگي ميکنند، حتي به صورت آشکار با برخي کشورها ارتباط دارند، آنها هدفي جز تقسيم و تجزيه ملت هاي اسلامي ندارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار