بازدید 2084

اولیویرا: تراکتور بدون هوادارانش هیچ است

کد خبر: ۴۸۰۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۳ 03 March 2015
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز می‌گوید تیم الاهلی امارات را به خوبی می‌شناسند اما این تیم خیلی قدرتمند است.

به گزارش ایسنا، تونی اولیویرا با اشاره به بازی تیم تراکتورسازی مقابل تیم الاهلی امارات، اظهار کرد: لیگ قهرمانان آسیا سختی‌های خود را دارد اما یک باشگاه نماینده یک ملت و یک شهر است و به همین دلیل تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد تا با دست پر از این بازی خارج شویم و الاهلی را شکست دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که پس از بازگشت به تراکتورسازی به چه میزان این تیم را شناخته است و آیا این میزان شناخت برایش رضایت بخش بوده است یا خیر، گفت: پس از این بازی 9 بازی در لیگ برتر فوتبال ایران و پنج بازی در لیگ قهرمانان آسیا خواهیم داشت. از همان لحظه‌ای که وارد تیم شدم تراکتورسازی تغییرات زیادی کرده بود و نسبت به قبل متفاوت بود. کسانی که من را می‌شناسند می‌دانند که تمام تلاشم را برای تیم انجام داده‌ام و با همان روحیه و انرژی وارد تیم شده و می‌خواهم با همان انرژی کارم را ادامه دهم. ما از همان روز اول بهترین تمرینات را انجام دادیم و بیشترین انرژی را بر روی تیم گذاشتیم.

وی ادامه داد: بازی در لیگ قهرمانان آسیا همواره سخت است و زمانی که شرایط تیم را می‌بینید، متوجه خواهید شد که تیم‌های الاهلی امارات و الاهلی عربستان در چه سطح بالایی قرار دارند و تیم نسف قارشی به عنوان ضعیف‌ترین این گروه است ولی ما در مقابل آنها شکست خوردیم و قصد داریم با حمایت هوادارانمان در بازی که فردا پیش‌رو خواهیم داشت پیروز از زمین خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز همچنین در پاسخ به این پرسش که تراکتورسازی همواره بازی‌هایش را در لیگ قهرمانان آسیا با برد شروع کرده است اما امسال بازی ابتدایی خود را باخت نیز خاطر نشان کرد: ما بهترین خط حمله لیگ را داریم اما ضعیف‌ترین خط لیگ ایران را نیز در اختیار داریم. انتقاد کردن از تیم خیلی راحت است و حتی راننده تاکسی هم این موضوع را به ما می‌گوید.

وی ادامه داد: ما پس از بازی فردا و بلافاصله مقابل پرسپولیس بازی خواهیم کرد و بازیکنان‌مان خسته خواهند شد. باید بدانیم با توجه به تعداد بازیکنان کمی که تراکتورسازی در اختیار دارد در ادامه کار به مشکل برخواهیم خورد.

تونی اولیویرا در خصوص نقاط ضعف و قوت تیم خود و همچنین الاهلی گفت: تیم‌های عربی می‌توانند بسیار خطرناک باشند و مهاجمانی دارند که قابلیت نفوذ به خط دفاعی ما را دارند. ما در تمرینات خود روی ضربات ایستگاهی که نقطه قوت ما و نقطه ضعف تیم‌های عربی است کار کرده‌ایم. در فوتبال روز دنیا ضربات ایستگاهی می‌تواند نتیجه‌ بازی را تغییر دهد.

وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که با توجه به این که بعد از بازی فردا برابر الاهلی باید در لیگ به مصاف پرسپولیس بروید ریسک استفاده از یک بازیکن و استراحت دادن به سامان نریمان جهان را خواهید کرد یا خیر، گفت: در مورد سیستم بازی با توجه به شرایط بازی و همچنین سبک بازی حریف تغییراتی را خواهیم داشت و در صورت نیاز از یک مهاجم بیشتر در خط هجومی استفاده خواهیم کرد.

سرمربی سرخپوشان تبریز درباره بازی قبل تیمش مقابل نسف قارشی نیز خاطرنشان کرد: در بازی قبل وقتی دو گل در 10 دقیقه دریافت کردیم حس باخت به تیم منتقل شد ولی رفته‌رفته توانستیم خودمان را پیدا کنیم و بعد از آن بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. در بازی فردا نیز قطعا با روحیه حاضر می شویم و اگر خودمان را باور داشته باشیم می‌توانیم پیروز میدان باشیم.

وی در پایان اضافه کرد: حرف آخر من این است که شخصا از هواداران می‌خواهم در بازی فردا به ورزشگاه بیایند و به ما روحیه بدهند. من باز هم تاکید می‌کنم که تراکتورسازی بدون هوادارانش هیچ است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار