بازدید 2001
پيشنهادي براي خريداران نداريم

خادم: اجازه نمی‌دهیم سرخابی‌ها منحل شوند

کد خبر: ۴۸۰۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۲ 03 March 2015
معاون پارلماني وزارت ورزش ادعا مي‌ کند که با وجود حرف هاي رئيس سازمان خصوصي سازي وزارت ورزش اجازه نمي‌دهد که استقلال و پرسپوليس منحل شوند.

به گزارش "ورزش سه"، علی اشرف پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی یکی، دو روز پیش گفته بود که در صورتی که بعد از سه بار مزایده این دو باشگاه تهرانی به فروش نرسند، طبق قانون منحل خواهند شد. امیررضا خادم در این باره گفت: آقای پوری حسینی از نظر روال تولید و اصول قانونی اینطور صحبت کرده اند. ایشان در واقع ماجرا را از نظر قانونی باز کرده است و استقلال و پرسپولیس را مثل سایر شرکت هایی که در مزایده شرکت کرده اند فرض کرده است. اما وزارت ورزش قاعدتا پشت این دو باشگاه ایستاده است و سعی می‌ کند تا روزی که دو باشگاه واگذار شوند، شرایطی را فراهم کنند که آنها بدون مشکلات گذشته به کارشان ادامه بدهند.

او در مورد اینکه رئیس سازمان خصوصی سازی اعلام کرده این دو باشگاه حتی اگر واگذار هم نشود هرگز به دولت برنمی گردد، هم گفت: این موضوع هم مثل صحبت قبلی است. آقای پوری حسینی باز هم قانون کلی خصوصی شدن را اعلام کرده است. اما ما می‌ دانیم که اهمیت استقلال و پرسپولیس برای مردم چقدر زیاد است و بنابراین اگر تا روز واگذاری مشتری ای پیدا نشود، ما تمام حمایتمان را از این دو باشگاه می‌ کنیم تا شرایط بهتر برای واگذاری آنها فراهم شود، این کمترین کاری است که از دستمان برمی آید.

معاون پارلمانی وزارت ورزش ادامه داد: استقلال و پرسپولیس شرکت هایی هستند که مشکلات عدیده دارند و مثل شرکت های دیگر که به عنوان شرکت های زیان ده یا سودده در مزایده ها شرکت می‌ کنند، نیستند. این دو شرکت به دلیل سوء مدیریتی که از قبل داشته اند، مشکلات و بدهی های زیادی دارند. به همین دلیل هم نمی‌ شود طبق یک روال اصولی و قانونی در مورد واگذاری آنها صحبت کرد.

خادم در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش پیشنهادی به شرکت های معتبر برای خرید استقلال و پرسپولیس می‌ دهد یا نه هم گفت: ما نمی‌ توانیم پیشنهادی بدهیم ولی طبیعتا به خوبی می‌ دانیم که شرکت هایی وجود دارند که می‌ توانند از عهده اداره استقلال و پرسپولیس بربیایند. یکی از این مثال ها شرکت های نفتی است که بودجه لازم برای اداره استقلال و پرسپولیس را دارند. البته من امیدوارم کسانی برای خرید دو باشگاه جلو بیایند که صلاحیت لازم را داشته باشند و مشکلات قبلی پیش نیاید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل