بازدید 12589

پایان مذاکرات ظریف و کری

دومین دور مذاکرات ایران و آمریکا که در سطح وزیران امور خارجه، معاونان، کارشناسان و رییس سازمان انرژی اتمی ایران و وزیر انرژی آمریکا پیش از ظهر امروز آغاز شده بود دقایقی پیش پایان یافت.
کد خبر: ۴۸۰۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵ 03 March 2015
دومین دور مذاکرات ایران و آمریکا که در سطح وزیران امور خارجه، معاونان، کارشناسان و رییس سازمان انرژی اتمی ایران و وزیر انرژی آمریکا پیش از ظهر امروز آغاز شده بود دقایقی پیش پایان یافت.

به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف و جان کری صبح امروز (سه شنبه) در دومین روز از مذاکرات‌شان با یکدیگر دیدار و این مذاکرات پس از 3 ساعت جهت استراحت پایان یافت و قرار است ساعت 15 به وقت محلی بار دیگر مذاکرات از سر گرفته شود.

در مذاکرات امروز معاونان وزیران خارجه دو طرف، هلگا اشمید معاون موگرینی و نیز در بخش‌هایی علی‌اکبر صالحی و ارنست مونیز حضور داشتند.

به گزارش ایسنا، وزیر انرژی آمریکا و رییس سازمان انرژی اتمی در صبح امروز در دیدارهای جداگانه نیز با یکدیگر گفت‌وگو کردند و همزمان مذاکرات کارشناسی میان هیأت‌های دوطرف انجام شد.

قرار است عصر امروز نیز سیدعباس عراقچی، مجید تخت روانچی و وندی شرمن با یکدیگر دیدار کنند. در این دیدار اشمید نیز حضور دارد.

جان کری و محمدجواد ظریف هم‌چنین عصر 11 اسفند در هتل رویال پلازا با یکدیگر برای 2ساعت گفت‌وگو کردند. در این دیدار علی‌اکبر صالحی، رییس سازمان انرژی اتمی، ارنست مونیز، وزیر انرژی آمریکا،‌ معاونان وزیران خارجه دو طرف، حسین فریدون دستیار ویژه حسن روحانی و هلگا اشمید، معاون مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا حضور داشتند.

از مذاکرات روز دوشنبه و محتوای آن هنوز خبری و گزارشی منتشر نشده است.

دومین روز مذاکرات وزیران خارجه ایران و آمریکا روز سه‌شنبه در حالی برگزار می‌شود که گفت‌وگوهای امروز و نیز هفته جاری بیش از پیش تحت‌الشعاع اظهارات تند نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در آیپک و سخنان وی در کنگره آمریکا که قراراست امروز انجام شود قرار دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر