بازدید 2351

بهداد سلیمی: درخصوص نامه آیان اظهارنظر نمی‌کنم

وزنه بردار دسته فوق سنگین ایران گفت: در خصوص نامه آیان به فدراسیون وزنه برداری هیچ نظری نمی دهم چرا که ضربه آن را خودم می بینم.
کد خبر: ۴۸۰۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹ 03 March 2015
وزنه بردار دسته فوق سنگین ایران گفت: در خصوص نامه آیان به فدراسیون وزنه برداری هیچ نظری نمی دهم چرا که ضربه آن را خودم می بینم.

به گزارش خبرنگار مهر، بهداد سلیمی در حاشیه اقدام نمادین درختکاری توسط ورزشکاران در جمع خبرنگاران، گفت: این کار نمادین اقدامی است که در سالهای آینده نتیجه آن مشخص می شود. با کاشت نهال کمک می کنیم که معضل آلودگی هوا از بین برود و امیدواریم این اقدامات ادامه داشته باشد.

سلیمی در خصوص وضعیت تمرینات و اردوی خود در تیم ملی عنوان کرد: زیر نظر توکلی کار می کنم و شرایط خوبی دارم ولی وضعیت فدراسیون بلاتکلیف است و باید هر چه سریعتر مشخص شود. تمام کشورهای دیگر خیلی وقت است کار خود را برای المپیک آغاز کرده اند ولی ما هنوز شروع نکرده ایم و هر چه زمان بیشتری از دست بدهیم به ضرر وزنه برداری است.

وی افزود: در رقابتهای کسب سهمیه بالا رفتن پرچم ایران در کشوری همچون آمریکا نیز یک استراتژی سیاسی دارد و باید در این خصوص برنامه ریزی خوبی داشته باشیم.

سلیمی در پاسخ به این سئوال که آیا پاداش شکستن رکورد در بازیهای آسیایی به شما پرداخت شد یا خیر، گفت: هنوز پاداشی به ما داده نشده است. وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک قول هایی در این خصوص داده بودند که قرار است انجام شود و امیدواریم هر چه زودتر این پاداش ها به ورزشکاران پرداخت شود.

وی در خصوص نامه تاماش آیان در حمایت از حسین رضازاده، گفت: سعی می کنم در این خصوص دخالت نکنم. این مسائل برای من مهم نیست، هر کسی هر کاری می کند و هر برنامه ای دارد در کار من تاثیر ندارد. من شاید تنها ۳-۲ سال دیگر ورزشکار باشم و اگر بخواهم وارد این مسائل حاشیه ای شوم، ضربه آن را خودم می بینم.

سلیمی در پایان خاطرنشان کرد: قرار شده جلسه ای با طباطبایی داشته باشیم. دیدگاه سرپرست فدراسیون مثبت است و هدفش کمک به وزنه برداری است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر