بازدید 2486

خودتان را دوست داشته باشید

کد خبر: ۴۸۰۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴ 03 March 2015
صاحب امتیاز مجله موفقیت، ماهواره را پنجره شکسته امروزه خانواده‌ها دانست.

به گزارش ایسنا، دکتر احمد حلت در سمینار دیدار با موفقیت با بیان اینکه نوشتن فوق تصور جادو دارد افزود: برای کسب موفقیت باید آرزوهایتان را بر روی کاغذ بنویسید چرا که انسان ای موفق دنیا دفترچه، سررسید و کارت برای یادداشت را همیشه همراه خود دارند.

دکتر حلت هفت کلید در کسب موفقیت را داشتن انرژِی مثبت، آراسته بودن، دوش گرفتن با آب جاری، انجام ورزش و پیاده رویهای تند، معاشرت کردن با دیگران، داشتن سلامتی و آرامش جسم و روان به جای کینه و خشم، نوشتن اهداف با جزئیات و انجام نیایش‌ها در اول وقت برشمرد.

اجازه ندهید افکار منفی بر شما غلبه کند

وی با تاکید بر اینکه فرد موفق باید خود را دوست داشته باشد اضافه کرد: زمانی که از خواب بیدار می شوید روز خوبی برای خود سفارش داده و افکار و حرف زدن مثبت را تمرین کنید و اجازه ندهید تا افکار منفی بر شما غلبه کند.

این کارشناس مسائل اجتماعی با اشاره به اینکه هرگز نباید از کلمات منفی در سخنان استفاده کرد گفت: هیچ گاه از کلمه خسته نباشید استفاده نکرده و به جای آن، کلمه خدا قوت را به کار ببرید.

وی در خصوص معاشرت اذعان کرد: افرادی که به صورت میانگین، پنج نفر با نگرش مثبت و موفق در اطراف خود داشته باشند و با آن ها معاشرت کنند قطعا به موفقیت خواهند رسید.

حلت در بخش دیگر حسن جویی را جادوی ارتباطات خواند و اذعان کرد: همواره زیبایی‌ها را دیده و به زبان بیاورید و شنونده خوبی برای دیگران باشید و حسن جویی را توسعه دهید.

وی اضافه کرد: هر انسان، برای کسب موفقیت باید سیستم دفاعی بدن خود را تقویت کرده و برای برطرف کردن ضعفها تلاش کند.

همین حالا دست به عمل بزنید

این کارشناس مسائل اجتماعی از ویژگیهای انسان موفق را به تاخیر نینداختن کارها عنوان و تصریح کرد: به هیچ قیمت، برنامه‌های خود را نیمه کاره رها نکرده و به تعویق نیندازید، همچنین افراد باید به نان و روزی پاک اعتقاد داشته باشند چرا که عملها به خود فرد بازگشت داده خواهد شد.

وی اظهار کرد: انسانها باید با پوشیدن لباس‌های راحت و مناسب، زدن عطر و ادکلن و استفاده از ظرفهای زیبا برای غذا خوردن به خود احترام گذاشته و نسبت به این مسائل بی تفاوت عمل نکنند.

پنجره‌های شکسته خود را لیست کنید

حلت با اشاره به اینکه هیچ انسانی نباید پنجره شکسته‌ای در زندگی داشته باشد گفت: همه افراد به اطراف خود توجه داشته و نسبت به مسائل کوچک بی‌اهمیت نباشند چرا که همان مسئله کوچک به مرور زمان به مسئله خیلی بزرگ و غیر قابل پیش بینی تبدیل شده که دیگر نمی توان کاری انجام داد، بنابراین برای پیشگیری از این کار، باید پنجره‌های شکسته خود را لیست کنید.

وی از جمله پنجره شکسته امروزه خانواده‌ها را ماهواره دانست و گفت: شبکه‌های داخلی باید با پخش برنامه‌های جذاب و دیدنی مردم را به سمت خود جذب کنند تا دیگر به سمت ماهواره ها کشیده نشوند.

موفقیت منتظر هیچ کس نمی‌ماند

حلت در بخش دیگر با تاکید بر اینکه موفقیت منتظر هیچ کس نمی‌ماند گفت: همه انسان ها باید ضعفهای خود را مدیریت و نکات مثبت را تقویت کرده و لیستی از اشکالات زندگی خود بنویسند.

وی ادامه داد: یادگیری جادوی ارتباط و در کسب موفقیت از اهمیت بالایی برخورداراست ، ما نیامده‌ایم تا دیگران را تحقیر کنیم بلکه باید با ارتباط برقرار کردن در آنها نفوذ کنیم.

دکتر حلت در ادامه با تاکید بر ارج نهاندن به مهمان تصریح کرد: مهمان نوازی ارتباطات را افزایش داده و اطرافیانتان را آنگونه که هستند بپذیرید نه آنگونه که خود شما دوست دارید.

وی اظهار کرد: هرگز از موفقیتهای خود برای دیگران سخن نگوئید چرا که ممکن است باعث رنج و غصه آنان شوید.

این کارشناس مسائل اجتماعی به قدرت انتخاب تاکید کرد و یادآور شد: انتخاب شاه کلید موفقیت بوده چرا که همه ما به نوعی انتخابگر خوشبختی و بدبختی خود هستیم.

وی در پایان شاه بیت موفقیت را قدرت شگفت انگیز ایمان دانست و گفت: برای دستیابی به ایمان باید از ریا دور شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر