بازدید 2406

دستگیری مهاجم ساندرلند به اتهام فساد اخلاقی

کد خبر: ۴۸۰۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴ 03 March 2015
مهاجم انگلیسی تیم فوتبال ساندرلند به اتهام داشتن رابطه غیراخلاقی با فردی زیر سن قانونی، دستگیر شد.

به گزارش تسنیم، آدام جانسون تنها چند هفته پس از تولد اولین فرزندش، روز گذشته (دوشنبه) به اتهام داشتن رابطه نامشروع با دختری 15 ساله، در منزل خود دستگیر و به اداره پلیس منطقه دورهام انگلیس برده شد تا در خصوص پرونده‌ای که علیه او به جریان افتاده است پاسخ دهد.

سخنگوی پلیس دورهام در این خصوص گفت: صبح روز دوشنبه مردی که مظنون به داشتن رابطه غیرقانونی با فردی زیر 16 سال سن بوده دستگیر شده است. او در بازداشت پلیس به سر می‌برد و در حال همکاری با پلیس برای تحقیقاتی است که در این خصوص صورت گرفته است.
در همین حال باشگاه ساندرلند هم بیانیه‌ای منتشر کرده که در آن با اعلام خبر محرومیت جانسون از حضور در ترکیب این تیم، خبر بازداشت وی را تأیید کرده است.

در این بیانیه آمده است: باشگاه ساندرلند اعلام می‌کند که آدام جانسون از بازی برای این تیم محروم شده و این محرومیت تا پایان تحقیقات پلیس ادامه خواهد داشت. در حال حاضر هیچ اطلاعیه‌ دیگری در خصوص این موضوع منتشر نخواهد شد.

جانوسن که در ماه آگوست سال 2012 با قراردادی 10 میلیون پوندی از منچسترسیتی به ساندرلند پیوست، در این فصل برای تیم تحت هدایت گاس پویت 28 بازی انجام داده است. با آغاز بازجویی‌ها از جانسون این احتمال وجود دارد که این بازیکن که هفته‌ای 60 هزار پوند حقوق می‌گیرد، تا پایان فصل دیگر نتواند برای «گربه‌های سیاه» به میدان برود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر