بازدید 2054

هکتور کوپر سرمربی مصر شد

کد خبر: ۴۸۰۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲ 03 March 2015
سرمربی پیشین والنسیا و اینتر هدایت تیم ملی فوتبال مصر را به دست گرفت.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال مصر، هکتور رائول کوپر که پیشتر هدایت تیم هایی چون والنسیا، رئال بتیس، مایورکا و سانتاندر در اسپانیا و همچنین اینتر را به دست داشت، هدایت تیم ملی فوتبال مصر را به دست گرفته است.

بر اساس اعلام نشریه های محلی، فدراسیون فوتبال مصر به کوپر ماموریت داده این تیم را به جام جهانی 2018 در روسیه برساند و اگر در انجام این کار ناموفق باشد، قرارداد وی فسخ خواهد شد.

تیم ملی فوتبال مصر از نوامبر گذشته (آذر) تاکنون و پس از آن که شاوکی غریب از مربیگری در این تیم کنار رفت، بدون مربی مانده بود. مصری ها از سال 1990 تاکنون موفق به حضور در هیچ یک از جام های جهانی نشده اند.

کوپر 59 ساله بین سال های 1999 تا 2001 هدایت والنسیا را به دست داشت و با این تیم، دو سال پیاپی به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید اما در هر دو فینال شکست خورد. او سپس به اینتر ایتالیا رفت و پس از آن نیز به ترتیب هدایت مایورکا، بتیس، پارما و راسینگ سانتاندر را به دست گرفت. او همچنین تجربه نشستن روی نیمکت تیم های ملی را نیز در کارنامه دارد. بین سال های 2008 و 2009، کوپر هدایت تیم ملی فوتبال گرجستان را عهده دار بود اما هرگز نتوانست با این تیم به پیروزی دست یابد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار