بازدید 2305

مولر:خوب است که ولفسبورگ کوتاه نمی آید

کد خبر: ۴۸۰۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲ 03 March 2015
توماس مولر، مهاجم بايرن مونيخ، از اينکه نتايج خوب ولفسبورگ ادامه پيدا کرده و اين تيم يک مدعي جدي براي بايرن است، اظهار خشنودي کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در حالی به صدرنشینی بلامنازع خود در بوندسلیگا ادامه می‌دهد که ولفسبورگ از ابتدای فصل تا به حال جدی‌ترین رقیب و تعقیب‌کننده این تیم بوده است.
توماس مولر گفت:" گاهی بد نیست که آدم یک فشاری را پشت سر خودش حس کند و بر این اساس حساب کار دستش بیاید. خوشحالم که می‌بینم ولفسبورگی‌ها از رقابت با ما عقب‌نشینی نمی‌کنند. به دست آوردن عنوان قهرمانی به این سادگی نیست و هنوز نمی‌توان با قطعیت گفت چه تیمی جام را خواهد برد. ولفسبورگ کوتاه نمی‌آید. ما در هفته‌های اخیر چند بار متزلزل نشان دادیم، اما آنها همچنان مثل قبل بازی‌هایشان را می‌برند."

بعد از آنکه در هفته جاری سبزهای نیدرزاکسن موفق شدند وردربرمن را با نتیجه پرگل 5 بر 3 از پیش رو بردارند، هولگر باداشتوبر هم به تمجید از این تیم پرداخت. وی گفت:" مشاهده این سطح از فوتبال جای خوشحالی دارد چرا که این کیفیت باعث رشد و اعتلای فوتبال آلمان می‌شود. ما به این نکته ایمان داریم که ولفسبورگ در آینده نزدیک قطعا به یکی از تیم‌های همیشه مدعی بوندسلیگا تبدیل خواهد شد؛ و تیمی خواهد بود که ما باید با آنها دوئل کنیم و خودمان را به عنوان اف سی بایرن به رخ بکشیم. آنها طی سال‌های آینده جزو رقبای جدی ما خواهند بود. البته من هیچگاه دورتموند را دست کم نمی‌گیرم. آنها همواره در نظر من یک تیم بزرگ هستند."
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها