بازدید 1625
محصول باشگاه فولاد هستم، نه کشف مجید جلالی

جماعتی: چاره‌ای جز پیروزی بر لوکوموتیو نداریم

کد خبر: ۴۸۰۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵ 03 March 2015
هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به خاطر تساوی مقابل السد و سخت شدن کارمان در گروه، چاره‌ای جز پیروزی بر نماینده ازبکستان نداریم.

مهرداد جماعتی در گفت‌وگو با تسنیم در مورد دیدار تیمش مقابل تیم لوکوموتیو ازبکستان در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: می‌خواهیم فوتبالی در ازبکستان به نمایش بگذاریم که در اهواز مقابل السد انجام دادیم. مقابل السد بدشانس بودیم و فرصت‌های زیادی را از دست دادیم و باید آن را جبران کنیم. لوکوموتیو تیمی خوب و در خانه قدرتمند است.

وی در خصوص شکست تیم‌های ایرانی‌ در هفته اول مقابل ازبک‌ها گفت: ازبک‌ها را خوب می‌شناسیم. آنها در بازی‌های خانگی قدرتمند هستند. سال گذشته هم مقابل آنها در ازبکستان بازی خوبی انجام دادیم و تا دقیقه 90 پیش بودیم اما در آن زمان گل خوردیم. ما باید برای تک تک دقایق بازی برنامه داشته باشیم. باید حتما از این بازی امتیاز بگیریم.

جماعتی در خصوص اینکه عنوان شده وی یکی از استعدادهایی است که توسط جلالی کشف شده، عنوان کرد: من محصول باشگاه فولاد هستم و تمام تیم‌های پایه این باشگاه را طی کرده‌ام. با احترام به آقای جلالی باید بگویم من کشف باشگاه فولاد هستم و قبل از اینکه آقای جلالی به تیم ما بیاید توسط بوناچیچ به تیم بزرگسالان راه پیدا کردم، البته زحمات بوناچیچ، فرکی و جلالی در رشد من نقش داشته و اینکه اعلام کرده‌اند من توسط آقای جلالی کشف شده‌ام، اشتباه است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل