بازدید 1198

لغو ممنوع​‌المصاحبه بودن بازیکنان استقلال خوزستان

کد خبر: ۴۸۰۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۶ 03 March 2015
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که بازیکنان‌مان در جلسات تمرینی اخیرمان به صورتی تمرین کرده‌اند که پیش​بینی همه این است که دست پر از بازی با پدیده برمی‌گردیم، از لغو ممنوع‌المصاحبه بودن بازیکنان این تیم خبر داد.

سیداکبر پورموسوی در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان، اظهارکرد: پس از بازی با ملوان، مدیریت باشگاه یک جلسه خصوصی با بازیکنان و یک جلسه با کادر فنی تیم داشت که در این دو جلسه از سوی مدیریت باشگاه و بازیکنان از کادرفنی تیم به ویژه سرمربی حمایت قاطعی صورت گرفت و در همان جلسات نیز مدیریت باشگاه و بازیکنان به یکسری نکات روحی روانی اشاره کردند که کادرفنی هم قبلا به آن​ها اشاره داشت.

وی خاطرنشان‌کرد: ما پس از بازی با ملوان به صورت منظم تمرینات‌مان را ادامه دادیم و چهارشنبه هفته گذشته نیز در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم پرسپولیس بهبهان رفتیم و بعد تا روز جمعه تمرینات را تعطیل کردیم و به بازیکنان استراحت دادیم. این سه روزی که تمرینات تعطیل بود، فکر می​کنم بازیکنان​مان ریکاوری روحی روانی شده بودند و از روز شنبه با یک انرژی و انگیزه بسیار خوب تمرینات را دنبال کردیم و مصمم هستیم از بازی با پدیده با امتیاز برگردیم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه درباره علت ممنوع​المصاحبه بودن بازیکنان این تیم، عنوان‌کرد: ما در بازی با ملوان در روزی باختیم که دو نماینده دیگر خوزستان نیز شکست خورده بودند ولی متاسفانه یک عده تمام تمرکزشان فقط روی بازی ما بود و من فکر می​کنم، قصد این عده بیشتر تخریب تیم ما بود. به هر حال انتقاد باید سازنده باشد و وقتی کسی انتقاد می​کند باید راهکار بدهد و این‌که می​گویند ما در فلان بازی 9 بازیکن غیربومی داشتیم، دلیل نمی​شود چرا که فوتبال حرفه​ای است و ضمن این‌که برای تمام بازیکنان بومی‌مان ارزش ویژه​ و احترام قائل هستیم ولی باید بگویم که فوتبال حرفه‌ای بومی و غیربومی ندارد.

وی افزود: در هر صورت این انتقادات داشت کمی تیم ما را وارد حاشیه می​کرد که مدیریت باشگاه تصمیم گرفت بازیکنان را ممنوع​المصاحبه کند و پس از سپری کردن چند روز به این صورت‏، بختیاری مدیرعامل باشگاه دو روز پیش در تمرینات تیم اعلام کرد که بازیکنان می​توانند مصاحبه کنند و البته از آن​ها خواست که مواظب باشند و کاری به انتقادات نداشته باشند. در دو سه جلسه گذشته تمرینی​مان نیز بازیکنان به صورتی تمرین کرده​اند که پیش​بینی همه این است که به امید خدا دست پر از بازی با پدیده برمی‌گردیم.

پورموسوی در ارزیابی​اش از تیم پدیده مشهد، گفت: پدیده تیم خوبی است و در نیم​فصل اول امتیازات خوبی به دست آورد و در نیم​فصل دوم نیز بسیار خوب یارگیری کرد. هر چند در دو بازی اخیرش نتیجه نگرفته است ولی فکر می​کنم پدیده می​آید تا سه امتیاز بازی خانگی​اش را به دست آورد. بازی خیلی خوبی است و فکر می​کنم در میانه میدان، شاهد جنگ فیزیکی باشیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار