بازدید 1340

گارسیا: شایسته بیشتر از یک امتیاز بودیم

کد خبر: ۴۸۰۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۰ 03 March 2015
سرمربی رم تیمش را شایسته پیروزی در دیدار برابر یوونتوس دانست. او گفت تساوی نتیجه ای عادلانه برای این دیدار نبود؛ چرا که رم بازی بهتری را نسبت به یوونتوس به نمایش گذاشت. این در حالی بود که جالوروسی 10 نفره هم شده بود.

به گزارش ایسنا، در حساس ترین بازی هفته بیست و پنجم سری A جدال دو تیم بالانشین رم و یوونتوس برنده ای نداشت و با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا اختلاف 9 امتیازی دو تیم حفظ شود.

در این دیدار ابتدا کارلوس توس برای یوونتوس گلزنی کرد اما سیدو کیتا با وجود 10 نفر شدن رم گل تساوی را برای تیمش به ثمر رساند تا امتیازهای این دیدار تقسیم شده و اختلاف دو تیم زیادتر نشود. رودی گارسیا سرمربی رم بر این باور است که تیمش شایسته پیروزی بود و باید نتیجه ای بهتر از این را به دست می آورد.

او در گفت و گو با شبکه "اسکای اسپورت" عنوان کرد: دو تیم بازی بسیار فنی و تاکتیکی را به نمایش گذاشتند. در چنین دیدارهایی تیم برنده را اشتباه های کوچک مشخص می کند. ما در این دیدار در ورزشگاه خانگی خود 10 نفری شدیم و بعد از آن یک گل هم دریافت کردیم تا کار برایمان بسیار سخت شود اما واکنش بسیار خوبی داشتیم و با وجود یک بازیکن کمتر بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادیم و گل تساوی را هم به ثمر رساندیم. تا پایان بازی دست از تلاش برنداشتیم و ثابت کردیم که تیم باشخصیتی هستیم.

او ادامه داد: بد شانس بودیم که نتوانستیم گل دوم و پیروزی را به ثمر برسانیم. باید به گل دوم هم دست پیدا می کردیم؛ چرا که در نیم ساعت آخر، بازی بسیار خوبی را در دستور کار خود قرار دادیم. رم شایسته پیروزی در این دیدار بود و باید سه امتیاز را به دست می آوردیم. من از عملکرد بازیکنان خود در این دیدار رضایت دارم؛ چرا که هر چه در توان داشتند رو کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل