بازدید 1492

خشم آلگری از شاگردانش

کد خبر: ۴۸۰۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۰ 03 March 2015
سرمربی یوونتوس از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر رم اصلا راضی نیست و عصبانی به نظر می رسد. او به ستایش از توس پراخت و او را بازیکنی استثنایی برای تیمش خواند.

به گزارش ایسنا، در حساس ترین بازی هفته بیست و پنجم سری A یوونتوس از پس رم 10 نفره برنیامد و به نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک دست نیافت.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس از تساوی تیمش برابر رم راضی نیست. او در گفت و گو با "اسکای اسپورت" عنوان کرد: تا دقیقه 70 از عملکرد شاگردانم راضی بودم؛ چرا که بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و به گل هم رسیدیم اما از دقیقه 70 به بعد اصلا از روند بازی رضایت ندارم. به رم در حالی که 10 نفره شده بود اجازه دادیم تا روی دروازه ما فشار آورده و به گل هم برسد. رم در نیمه دوم بازی بهتر را به نمایش گذاشت. ما در این نیمه تنها در دقایق نخست بود که سرتر از حریف بودیم. آنها با وجود 10 نفره شدن بازی بهتری را به نمایش گذاشتند.

او ادامه داد: نباید اجازه می دادیم تا در نیمه دوم رم بر بازی مسلط شود. تیم حریف به خوبی فشار آورد و در نهایت هم مزد بازی خوب خود را گرفت. من از این نتیجه ناراضی هستم و با عصبانیت زمین را ترک کردم. این سومین بازی خارج خانه است که به راحتی امتیاز از دست می دهیم و نمی توانیم از پیروزی خود دفاع کنیم. درست است که اختلاف ما با دیگر تیم ها زیاد شده اما هنوز تکلیف تیم قهرمان مشخص نشده است. باید برای رسیدن به جام قهرمانی بیش از این تلاش کنیم.

سرمربی سابق میلان افزود: قبل از هر چیز نباید اجازه دهیم تا دروازه مان باز شود. برای پیروز شدن باید در درجه نخست در کارهای دفاعی بسیار خوب بود. باید توپ را بهتر به گردش آوریم و فرصت های بیشتری را روی دروازه حریف خلق کنیم.

آلگری در پایان سخنان خود به ستایش از کارلوس توس، ستاره آرژانتینی تیمش پرداخت که تک گل یووه را به ثمر رساند و گفت: در غیاب پیرلو این توس است که پشت ضربات آزاد قرار می گیرد. او هر هفته در تمرین چنین ضربات را تمرین می کند. توس بازیکنی استثنایی است و این را تنها امشب کشف نکردم. مدتهاست که می دانم او بازیکن بزرگی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار