بازدید 1737

کاکا: دونگا بهترین گزینه برای برزیل بود

کد خبر: ۴۸۰۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۹ 03 March 2015
کاپیتان برزیلی اورلاندو سیتی با تمجید از کارلوس دونگا، این مربی برزیلی را بهترین گزینه برای هدایت سلسائو نامید.

به گزارش ایسنا، کاکا، ستاره برزیلی سابق میلان پس از ترک این تیم هیچگاه نتوانست جایگاه خود را حفظ کند. او که توپ طلای فوتبال جهان را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد در رئال مادرید به یک بازیکن ذخیره تبدیل شد و در حال حاضر در کنار چند بازیکن ستاره دیگر در لیگ آمریکا بازی می‌کند.

کاکا که به تازگی بازوبند کاپیتانی اورلاندو سیتی را به بازو بسته است درباره شرایط خود در تیم جدیدش گفت: از لیگ آمریکا شناخت خوبی داشتم و دوست داشتم در این لیگ بازی کنم. از این که در اورلاندو بازی می‌کنم خوشحالم. رابطه خوبی با هواداران تیم پیدا کردم و امیدوارم بتوانم روزهای خوبی را در کنار آنها سپری کنم. خیلی با بازیکنان دیگری که در MLS بازی کرده بودند مشورت کردم. بازی‌های لیگ آمریکا را می‌دیدم. فوتبال در آمریکا پیشرفت بسیار خوبی داشته است و فکر می‌کنم در آینده فوتبال این کشور به یکی از قدرتمندترین تیم‌های ملی تبدیل شود. لیگ MLS بسیار فیزیکی است و تمام بازی‌ها فیزیکی برگزار می‌شود. حضورم در اورلاندو یک تجربه و در عین حال چالش جدید برای من است.

ستاره سابق تیم ملی برزیل درباره شرایط تیم ملی کشورش نیز گفت: از زمانی که دونگا هدایت تیم را بر عهده گرفته است، شرایط بهتر شده. بازیکنان با او رابطه خوبی دارند و این یک امتیاز مثبت برای مربی محسوب می‌شود. او می‌تواند برزیل را به شرایط خوب خود بازگرداند. ما جام جهانی تلخی را پشت سر گذاشتیم و اعتماد به نفس خودمان را از دست دادیم. بهترین کسی که می‌توانست ما را از این شرایط بد خارج کند و به شرایط خوب برساند، دونگا بود. او از تجربه کافی نیز برخوردار است. ما سال جاری در کوپا آمه ریکا به میدان خواهیم رفت. برای ما خیلی مهم است که بتوانیم در کوپا قهرمان شویم. نسل جدیدی از بازیکنان تیم ملی برزیل وارد تیم ملی شدند که می‌توانند موفقیت تیم را برای آینده بیمه کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار