بازدید 3921
ملي‌پوش برزيلي عليه توني و دار و دسته اش

الاهلی با ستاره 60 میلیاردی در تبریز

کد خبر: ۴۸۰۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۱ 02 March 2015
الاهلي امارات با يک بازيکن ملي‌پوش 25 ساله برزيلي، به نام «اورتون ريبريو» روز چهارشنبه در تبريز به مصاف تراکتورسازان مي‌ رود.


به گزارش "ورزش سه"، اورتون ریبریو، که سابقه بازی در تیم های مشهور برزیلی را دارد، در حال حاضر یکی از ملی‌پوشان برزیلی است و در شرایطی که احتمال حضورش در تیم های برزگ اروپایی وجود داشت، در سال جاری به الاهلی آمده است. او در پست پشت مهاجم و وینگر چپ بازی می‌ کند و یکی از مهمترین چهره های لیگ فوتبال امارات و لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌ شود.

او در سال های 2007 تا 2011 بازیکن رسمی تیم کورینتیانس برزیل بود اما در فاصله سال های 2008 تا 2010 به صورت قرضی به تیم سائوکاتانوی برزیل پیوست.

ریبریو در سال 2011 به تیم کوری تیبا پیوست و در یک فصل در جریان 43 بازی، 8 گل به ثمر رساند. او طی سال های 2013 تا 2015 به تیم قدرتمند کرد و زیر وی برزیل رفت و طی 2 سال در 52 بازی 10 گل برای این تیم زد. او که سابقه عضویت در تیم المپیک برزیل را دارد، بعد از جام‌جهانی 2014 و تغییر و تحولات تیم‌ملی مورد توجه دونگا قرار گرفته و برای سه مسابقه از جمله بازی با تیم های اکوادور و کلمبیا به تیم‌ملی برزیل دعوت شده است، این در حالی است که به ندرت امکان دارد بازیکنی با سابقه عضویت در تیم‌ملی برزیل و در شرایطی که کماکان جزو ملی‌پوشان برزیلی است به یک لیگ آسیایی بیاید اما پینشهاد 15 میلیون یورویی الاهلی این هافبک طراح را به شهر دبی کشاند.

او که در فصل نقل و انتقالات زمستانی مورد توجه تیم هایی مثل موناکو، منچستریونایتد و میلان بود، در نهایت فعلا در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌ کند و البته به زودی دوباره به بازار اصلی فوتبال جهان خواهد رفت. اولاریو سرمربی الاهلی که به شدت به این بازیکن اعتقاد دارد، در بدو حضور او در اهلی در چند مصاحبه بابت تطبیق پذیری بالا و نمایش های درخشان این بازیکن برزیلی را مورد تشویق قرار داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار