بازدید 1888

عالیشاه: شناخت خوبی از بنیاد کار داریم

کد خبر: ۴۸۰۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۸ 02 March 2015
بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مي‌دانيم که از بعد از بازي با لخويا انتظارات از تيم بالا رفت و بايد اين انتظارات پاسخ خوبي بدهيم.

به گزارش فارس، امید عالیشاه درباره دیدار فردای تیم پرسپولیس و بنیادکار ازبکستان گفت: همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا دست پر از ازبکستان به ایران برگردیم.

وی ادامه داد: البته ما پیش از این یک بازی دوستانه مقابل این تیم در اردوی امارات انجام دادیم اما درست است که بازیکنان اصلی‌شان در آن بازی به میدان نرفتند اما ما تا حدی شناخت خوبی از این تیم به دست آوردیم هر چند که بازی در زمین حریف سخت است و شرایط آب و هوایی تاشکند هم به ضرر ماست اما می‌دانیم که بعد از بازی با لخویا انتظارات از ما زیاد شده و باید به این انتظارات پاسخ دهیم.

بازیکن پرسپولیس درباره پرداختی‌های انجام شده به بازیکنان این تیم خاطرنشان کرد: امیدوارم در هفته آینده مطالبات مالی بازیکنان پرداخت شود تا بازیکنان هم از نظر شرایط روحی در شرایط ایده‌آلی قرار بگیرد.

عالیشاه که اولین حضورش در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را پشت سر می‌گذارد درباره این تجربه گفت: به هر حال این اولین تجربه حضور من در لیگ قهرمانان آسیاست اما پیش از هر چیز سعی می‌کنم برای تیمم مؤثر باشم و بعد بتوانم در صف آسیا که ویترین بزرگی است خودم را نشان دهم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار