بازدید 1743
در مصاحبه با اسپورتسکي نووستي

راکیتیچ: همه کاره بارسلونا لوئیس انریکه است

کد خبر: ۴۸۰۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۳ 02 March 2015
ايوان راکيتيچ، تابستان گذشته از سويا به بارسلونا پيوست و در هفته هاي اخير توانسته جايگاه ثابتي در ترکيب اين تيم پيدا کند.

به گزارش "ورزش سه"، راکیتیچ، ستاره بارسلونا در بازی مقابل گرانادا بود که به برتری 3-1 کاتالان ها انجامید. این هافبک ارزشمند کروات، یک گل زد و روی دو گل دیگر نیز نقش مهمی داشت. 

او در مصاحبه با نشریه "اسپورتسکی نووستی" کرواسی و در رابطه با شرایط کنونی خود در بارسلونا گفت:" وفق پیدا کردن با شرایط بارسلونا خیلی هم سخت نبود. این باشگاه سال هاست که فلسفه بازی مشخصی دارد و در طی این مدت، تغییرات اندکی را در سبک بازی این تیم شاهد بوده ایم. از روز اولی که به بارسلونا آمدم به خودم ایمان داشتم و می دانستم که قادرم تمام توانایی هایم را در این باشگاه نشان دهم." 

راکیتیچ در مورد فضای رختکن تیم گفت:" در بارسلونا یک رئیس داریم و آن هم لوئیس انریکه است. او همه کاره تیم از لحاظ فنی است و می داند که کدام تصمیمات به سود تیم است." 

هافبک کروات بارسا در مورد سرنوشت قهرمانی لالیگا در این فصل گفت:" فعلا که رئال از ما جلوتر است ولی ما تنها به نتایج خودمان فکر می کنیم. باید در همه بازی ها پیروز شویم تا در صورت امتیاز از دست دادن رئال، بتوانیم از این تیم پیشی بگیریم. به اعتقاد من وقوع هر اتفاقی ممکن است."
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل