بازدید 1586
هنوز هم تیم باکیفیتی در اختیار داریم

کروس: حضور در کارهای تهاجمی اولویت دوم من است

کد خبر: ۴۸۰۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۳ 02 March 2015
هافبک ۲۵ ساله کهکشانی‌ها عنوان کرد حضور در کارهای تهاجمی این تیم اولویت اول او نیست.

چبه گزارش تسنیم، تونی کروس که در  رئال‌ مادرید بیشتر در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند در این خصوص اظهار داشت: ما در رئال تمایل به بازی با 3 هافبک میانی داریم و در حال حاضر من در این تیم بیشتر نقشی دفاعی‌تر دارم و از ابتدای فصل جاری هم این طور بوده است، البته از بازی در این پست هم خیلی لذت می‌برم. آنچلوتی با استفاده از من در این پست انتظارات و خواسته‌هایی هم دارد ولی این خودم هستم که تشخیص می‌دهم چطور ایفای نقش کنم به همین خاطر از اتفاقاتی که در حال رخ دادن است، خوشحال هستم.

وی افزود: در طول سالیان گذشته رفته‌، رفته پیشرفت کرده‌ام و این برایم مهم بوده است. در رئال‌ مادرید هم مهم این است که ما تعادل لازم را داشته باشیم. در حال عادی ما بازیکنان زیادی در زمین داریم که تمایل به کارهای هجومی دارند پس حضور در کارهای تهاجمی تیم اولویت دوم من است. به شخصه بیشتر در میانه میدان تمرکز کرده‌ام و اتفاقاً در این زمینه تیم سازمان یافته‌ای داریم.

هافبک آلمانی سفیدپوشان مادرید تصریح کرد: رئال‌مادرید هر کجا که می‌رود همیشه هوادرانش کنارش هستند. ما اخیراً در دبی بودیم و پیش خود فکر کردم که چقدر از مادرید دور شده‌ایم ولی وقتی هوادارانی که حتی دیوانه‌وارتر از  مردم مادرید و اسپانیا در مورد رئال صحبت می‌کنند، حس جالبی به شما دست می‌دهد و این خود گویای همه چیز است.

کروس در ادامه عنوان کرد: رئال‌ مادرید عناوین زیادی کسب کرده‌ و هنوز هم تیمی باکیفیت با بازیکنان سطح بالایی در اختیار دارد. به نظرم همین چیزهاست که از رئال‌ مادرید تیمی جذاب ساخته است.

کروس در فصل جاری لالیگا در 25 بازی تنها یک گل به ثمر رسانده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها