بازدید 1304

افجه‌ای: مشکلات مالی حل شدنی است

کد خبر: ۴۸۰۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۳ 02 March 2015
عضو هیات مدیره استقلال خطاب به بازیکنان این تیم گفت: حل کردن مشکلات مالی برای باشگاه بزرگی مثل استقلال کار سختی نیست و از بازیکنان می‌خواهم دعا کنند تا تلاش‌های هیات مدیره به ثمر بنشیند و مشکلات مالی حل شود.

به گزارش ایسنا، سید سعید افجه‌ای با حضور در تمرین عصر دوشنبه استقلال درباره مشکلات مالی باشگاه گفت: از بازیکنان و کادر فنی خواستم دعا کنند تا تلاش‌های هیات مدیره ثمر بدهد و مشکلات مالی حل شود.

وی در پاسخ به سوال بازیکنان مبنی بر اینکه آیا می‌توان به حل مشکلات مالی امیدوار بود یا خیر؟ افزود: قطعا این اتفاق خواهد افتاد. حل کردن مشکلات مالی باشگاه بزرگی مثل استقلال کار سختی نیست. ما برای این موضوع راهکارهایی را داریم و به دنبال این هستیم که هرچه زودتر مشکلات حل شود.

افجه‌ای در ادامه درباره دلیل حضورش در تمرین امروز استقلال نیز خاطرنشان کرد: امروز به خاطر دل خودم به تمرین آمدم. به هر حال من از بچگی استقلالی بودم و با این تیم بزرگ شده‌ام. همچنین امروز به بازیکنان خسته نباشید گفتم و به آنها گفتم درود به شرفتان که با وجود مشکلات مالی تمام تلاش خودتان را در تیم می‌کنید.

وی ادامه داد: به بازیکنان جدید هم خوش‌آمد گفتم. هم‌چنین از طرف هیات مدیره از زحمات کادر فنی تشکر کردم که همیشه موقع گرفتن مطالبات در آخر صف هستند.

عضو هیات مدیره آبی‌پوشان در پایان درباره مسایل پیش‌آمده بین قلعه‌نویی و فتح‌الله‌زاده و صحبت‌های مدیرعامل پیشین استقلال درباره قلعه‌نویی گفت: من در این باره نظری ندارم. فتح‌الله‌زاده درباره قلعه‌ نویی صحبت کرده و روی سخنش هیات مدیره باشگاه نبوده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل