بازدید 2044
برای برگزاری مسابقات نوجونان و جوانان آسیا؛

AFC تا فرودین‌ به ایران پاسخ می‌دهد

کد خبر: ۴۸۰۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸ 02 March 2015
کنفدراسیون فوتبال آسیا تا فرودین‌ماه سال آینده به درخواست ایران برای میزبانی مراحل مقدماتی و نهایی رقابتهای قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا پاسخ می‌دهد.

به گزارش مهر، با درخواست کمیته جوانان و موافقت فدراسیون فوتبال، چندی پیش درخواست ایران برای میزبانی مراحل مقدماتی و نهایی رقابتهای قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا، به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شد.

در این درخواست شهر تبریز برای میزبانی مراحل مقدماتی و نهایی قهرمانی نوجوانان (زیر 16 سال) آسیا و شهر مشهد به عنوان میزبان مقدماتی و نهایی قهرمانی جوانان (زیر 19 سال) آسیا به AFC معرفی شد.

بازرسان AFC هم با حضور در شهرهای تبریز و مشهد از امکانات این شهرها بازدید کردند و قرار است تا پایان سال جاری و یا در فرودین‌ماه سال آینده، میزبانان این رقابتها را بصورت رسمی معرفی کنند.

فریدون معینی در گفتگو با خبرنگار مهر، با تائید این موضوع اظهار کرد: پیش از این میزبانی خوب ایران در مراحل مقدماتی و نهایی مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا، خصوصا میزبانی رقابتهای جوانان در کرمان و مرحله نهایی رقابتهای نوجوانان در تهران، مورد تائید مسئولان AFC قرار گرفته و امکان اعطای میزبانی دوباره به فوتبال ایران وجود دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها