بازدید 2520

موسسات مالی بدون مجوز مضرتر از تحریم‌های غربی هستند

کد خبر: ۴۸۰۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱ 02 March 2015
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه صدور مجوزات مالی و اعتباری بدون مجوز بدترین نوع هرج و مرج در امور مالی کشور بوده و ضربه آن از ضربه تحریم‌ هم بیشتر است، گفت: رئیس‌جمهور باید دستور بدهد تا این حوزه ساماندهی شود و اگر دانه‌درشت‌ها پشت این موضوعات سنگر گرفته‌اند اسامی‌شان به مردم اعلام شود.

به گزارش خانه ملت، حجت‌الله سوری در نشست علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه 11 اسفند) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: قطعاً مسئولان مربوطه باید شخصی که حدود 2 میلیارد تومان برای ورود به شوراهای شهر و روستایی هزینه کرده است، به مردم معرفی و با این مجرم برخورد لازم انجام شود تا مردم شناخت بیشتری از افراد داشته باشند و در جریان امور قرار بگیرند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر صنعت گفت: مردم در مناطق محروم به ما مراجعه کرده و می‌گویند توان خرید نان سنگگ 800 و 1000 تومانی ندارند، از طریف دیگر در شرایط کنونی یارانه سرمایه‌داران به دلایل سیاسی و انتخاباتی حذف نمی‌شود، اما از جهت دیگر نان گران شده و عده‌ای از مسئولان محترم چون پول و ثروت دارند، غذاهایشان نیاز به نان ندارد.

وی در تذکری خطاب به وزیر نیرو تصریح کرد: وزیر نیرو به طور مرتب در رسانه‌ها اعلام می‌کند که کشور دچار کم‌آبی است،‌ ولی در عمل این افراد به جای کار کارشناسی به دنبال مسائل سیاسی هستند و تنها به مناطقی به خاطر نفوذ در بدنه اجرایی تمرکز دارند. این در حالی است که همه ملت ایران شهروند بوده و نیاز به اجرای عدالت دارند.

سوری ادامه داد: صدور مجوزات مالی و اعتباری بدون مجوز بدترین نوع هرج و مرج در امور مالی کشور بوده و ضربه آن از ضربه تحریم‌ هم بیشتر است، از این‌رو رئیس‌جمهور باید دستور بدهد تا این حوزه ساماندهی شود و اگر دانه‌درشت‌ها پشت این موضوعات سنگر گرفته‌اند اسامی‌شان به مردم اعلام شود. همچنین انتظار داریم دادستان محترم به‌عنوان مدعی‌العموم ورود کند تا شاهد قانون‌شکنی آشکار و اجز مسئولان بانک مرکزی نباشیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر