بازدید 2316

انتشار اخبار از نتایج تفحص از بنیاد شهید صحت ندارد

کد خبر: ۴۸۰۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳ 02 March 2015
رئیس هیات تحقیق و تفحص مجلس از بنیاد شهید گفت: اعضای هیات تحقیق و تفحص مجلس از بنیاد شهید در زمینه نتیجه تحقیق و تفحص مصاحبه ای انجام نداده‌اند و هرگونه اخبار دراین زمینه تکذیب می شود.

امیر خجسته در گفت و گو با خانه ملت درباره نتیجه تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از بنیاد شهید گفت: موضوع تحقیق و تفحص مجلس از بنیاد شهید در مراحل نهایی بوده و گزارش تحقیق و تفحص در اختیار دکتر لاریجانی قرار گرفته است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بخشی از کارهای تکمیلی و کارشناسی باقیمانده در زمینه تحقیق و تفحص مجلس از سازمان بنیاد شهید در مراحل پایانی بوده که در حال رسیدگی است.

این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: باید توجه داشت اینجانب و تمامی اعضای دیگر هیات تحقیق و تفحص مجلس از سازمان بنیاد شهید بنا بر مفاد آئین نامه داخلی مجلس متعهد شده اند تا زمان قرائت گزارش هیات تحقیق و تفحص در صحن علنی از انتشار خبر در این رابطه پرهیز کنند.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: باید توجه داشت اعضای هیات تحقیق و تفحص مجلس از بنیاد شهید تاکنون در زمینه نتیجه تحقیق و تفحص مصاحبه‌ای انجام نداده اند بنابراین هرگونه اخبار دراین زمینه تکذیب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، طی روزهای گذشته برخی از رسانه‌ها اخباری از نتیجه تحقیق و تفحص از بنیاد شهید منتشر کردند که به گفته خجسته رئیس کمیته تفحص از بنیاد شهید مورد تایید نیست.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان