بازدید 5802

شناسایی مشاغل دارای فرار مالیاتی

دادستان کل کشوراز عزم جدی دستگاه قضایی در برخورد با فراریان مالیاتی خبرداد و گفت: باید مشاغل دارای فرار مالیاتی شناسایی شوند.
کد خبر: ۴۸۰۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰ 02 March 2015
دادستان کل کشوراز عزم جدی دستگاه قضایی در برخورد با فراریان مالیاتی خبرداد و گفت: باید مشاغل دارای فرار مالیاتی شناسایی شوند.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در گفت‌و‌گو با میزان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در رسیدگی به موضوع فرار مالیاتی گفت: امروز کارگران، کارمندان و بسیاری از مشاغل و مردم مالیات پرداخت می‌کنند در حالی که برخی از افراد با درآمدهای سرسام آور و با روش‌های مختلف از پرداخت مالیات که جزو واجبات است سرباز می‌زنند.

وی افزود: به اعتقاد بنده شناخت و پیگیری این مشاغل با وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان امور مالیاتی کشور است که از مسئولان در سازمان امور مالیاتی کشور می‌خواهیم مشاغلی که فرار مالیاتی دارند را شناسایی و حقوق قطعی ملت و کشور را استنقاذ کنند.

دادستان کل کشور در ادامه اضافه کرد: برخورد با فراریان مالیاتی نیازمند عزم و اراده جدی است و  به هیچ عنوان نباید از جوسازی‌ها دراین رابطه هراس داشت ؛ چرا که جزو حقوق مسلم ملت است که باید استنقاذ شود.

گفتنی است پس از تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر فریضه بودن پرداخت مالیات و برخورد با فرار مالیاتی، رییس قوه قضائیه آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی در جلسه اخیر مسئولان عالی قضایی با تاکید بر حمایت دستگاه قضایی از سرمایه‌گذاری سالم و مولد از عزم قوه قضائیه در برخورد جدی با فراریان از پرداخت مالیات خبر داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل