بازدید 2014

نرخ انرژی مشروط به تناسب حقوق با این شاخص است

کد خبر: ۴۸۰۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲ 02 March 2015
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: در نظر گرفتن قیمت سوخت و به طور کلی انرژی به صورت بین المللی مشروط بر این است که حقوق و دستمزدها هم قابل قبول باشد بنابراین در این خصوص باید نگاه همه جانبه داشت.

سیدحسین دهدشتی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، در خصوص پیشنهاد نایب رئیس خانه کشاورز مبنی بر اینکه نرخ آب باید بین‌المللی باشد،گفت: اینکه به هرحال باید به یک فضای رقابتی در همه زمینه ها دست یابیم درست است اما به شرط آنکه مقدمات کار هم فراهم شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود: بر این اساس این موضوع که می گوئیم قیمت سوخت باید بین المللی و بر پایه فوب خلیج فارس باشد مشروط بر این است که حقوق و دستمزدها هم قابل قبول باشد و در این خصوص باید نگاه همه جانبه داشت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: یک مجموعه مزایا از جمله در حوزه سوخت و انرژی در کشور وجود دارد که باید مردم از این مزایا استفاده کنند اما باید طوری برنامه ریزی کنیم تا میزان بهره مندی افرادی که ثروتمند هستند محدود و زمینه بیشتر استفاده افراد مستحق ایجاد شود.

وی تاکید کرد: باید یک الگوی مصرف در همیه زمینه ها مثل آب،برق،سوخت و ... داشته باشیم که همه عموم مردم به صورت عادلانه از این منابع استفاده کنند و چنانچه کسی خارج از این استاندارد مصرف کرد قیمت تمام شده آن را بپردازد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، نایب رئیس خانه کشاورز با بیان این که ایران در منطقه خشک و نیمه خشک قرار دارد، گفت: افزایش دوره های خشکسالی باعث کاهش شدید منابع آبی شده است و باید نظام آبیاری بر اساس استانداردهای بین المللی توسعه یابد و نرخ بین المللی داشته باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی