بازدید 3345
كارخانه:

دين خود را به ايران ادا كرده‌ام

کد خبر: ۴۸۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۱:۵۷ 16 May 2009
سرمربي تيم ملي واليبال جوانان گفت: با حضور در ليگ تركيه توانمندي خود و مربيان ايراني را به جهان نشان مي‌دهم.

مصطفي كارخانه در گفت‌و‌گو با فارس، خبر مذاكره با مسئولان فنرباغچه تركيه را تأييد كرد و اظهار داشت: روز چهارشنبه در هتل المپيك جلسه‌اي 4ساعته با نجات سانچز مدير برنامه‌هاي تيم واليبال فنرباغچه داشتم و او خواستار ارائه كارنامه كاري ام در ايران شد.

وي با اشاره دوره مربيگري كه 10 سال پيش سانچز در ايران برگزار كرد، گفت: در اين دوره من از شاگردان برتر كلاس بودم و همين مسئله باعث شد تا سانچز نگاه ويژه‌اي به من و عملكردم داشته باشد.

كارخانه ادامه داد: در حال حاضر تيم فنر باغچه از وجود يك مربي رومانيايي بهره مي‌برد؛ اما ظاهرا مقامات اين تيم از نتايجي كه بدست آورده راضي نيستند و تصميم دارند براي پيشرفت و بهبود نتايج تيم، با مربي ديگري وارد مذاكره شوند. تمام اين عوامل موجب شد تا سانچز كه شناخت خوبي از عملكردم دارد، به ايران بيايد و با من مذاكراتي را انجام دهد.

سرمربي تيم ملي واليبال جوانان ايران در رابطه با موضوعات اين جلسه 4 ساعته، عنوان كرد: در اين ديدار راجع‌به نوع همكاري، مسابقات پيش‌روي تيم فنرباغچه و كارنامه من در تيم‌هاي مختلف بحث و قرار شد تا هفته آينده وضعيتم براي حضور در اين تيم مشخص شود.

مصطفي كارخانه ادامه داد: تيم فنرباغچه بايد در مسابقات قهرماني باشگاه‌هاي تركيه و جام باشگاه‌هاي اروپا شركت كند.

وي از علاقه شديد خود براي حضور در اين تيم خبر داد و اظهار داشت: واليبال تركيه در سطح بالايي قرار دارد. تيم‌هايي مثل فنرباغچه به دليل نداشتن مشكلات مالي از حضور چند بازيكنان مطرح جهان در تيم خود بهره ‌برده و با تمام قوا در مسابقات شركت مي‌كنند؛ حضور در چنين سطحي از واليبال جهان باعث افتخار براي من و واليبال ايران است.

سرمربي تيم واليبال پيكان ادامه داد: دين خود را نسبت به واليبال ايران ادا كرده‌ام و دوست دارم با حضور در تيم فنرباغچه توانمندي خود و مربيان ايراني را به جهان واليبال نشان دهم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار