بازدید 6451
۵

عذاب وجدان شيشه‌اي

کد خبر: ۴۷۹۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۹ 02 March 2015
مردي كه متهم است در توهم ناشي از مصرف شيشه همسر خود را به قتل رسانده، حادثه را شرح داد.

به گزارش جوان، شامگاه چهارشنبه ششم اسفندماه مأموران پليس شهرستان اردبيل در جريان آتش‌سوزي خانه‌اي حوالي خيابان والي در مركز شهر قرار گرفتند و زماني كه در محل حاضر شدند، آتش‌نشانان مشغول خاموش كردن شعله‌هاي آتش بودند.

نخستين تحقيقات نشان داد آتش‌سوزي از سوي زن ميانسالي به مأموران پليس و آتش‌نشاني گزارش شده است. اين زن گفت: محل حادثه خانه پسرم است. وقتي براي سركشي به اينجا آمدم، ديدم كه خانه آتش گرفته است. همزمان با مهار آتش، آتش‌نشانان پليس را از كشف جسد زن صاحبخانه با خبر كردند.

شناسايي جسد عروس

زن ميانسال بعد از شناسايي عروسش گفت: پسرم شغل دولتي دارد و بعضي شب‌ها براي شيفت شب در محل كارش مي‌ماند. عروسم نيز مسئول قسمت دياليز بيمارستان امام خميني بود و او هم در بيمارستان شيفت شب داشت. من از پسرشان كه اول دبستان است مراقبت مي‌كنم. وي ادامه داد: ساعتي قبل پسرم از محل كارش به من تلفن زد و با نگراني گفت همسرش در خانه است اما به تلفن‌هاي او جواب نمي‌دهد. پسرم از من خواست به خانه‌اش بروم و جوياي احوال همسرش شوم و موضوع را به او خبر دهم. من به سرعت خودم را به خانه‌اش رساندم كه متوجه زبانه كشيدن دود و آتش از داخل خانه شدم و به مأموران پليس خبر دادم.

‌  تشكيل پرونده جنايي


 بررسي‌هاي اوليه محل حادثه و جسد نشان داد زن جوان به طرز مرموزي قبل از آتش گرفتن خانه فوت شده است. بنابراين پرونده با موضوع قتل عمد تشكيل شد و لحظاتي بعد تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي به همراه بازپرس كارشناسان قتل در محل حادثه حاضر شدند.
 تيم آتش‌نشاني هم اعلام كرد حادثه آتش‌سوزي عمدي بوده و عامل اين حادثه قصد داشته است با آتش زدن خانه، مرگ زن جوان را آتش‌سوزي جلوه دهد. از سوي ديگر كارآگاهان در بررسي‌هاي اوليه جسد دريافتند زن جوان قبل از آتش‌سوزي بر اثر فشار بر عناصر حياتي گردن فوت شده است و آتش قبل از اينكه جسد را فر ا بگيرد، مهار شده است. سپس جسد براي انجام آزمايشات لازم و مشخص شدن علت اصلي مرگ به پزشكي قانوني فرستاده شد.

  اختلاف بر سر اعتياد

 تحقيقات ميداني پليس خيلي زود نشان داد مقتول از مدت‌ها قبل با شوهرش به خاطر اعتياد اختلاف داشته به طوري كه چندين بار با هم درگيري داشته‌اند. همچنين معلوم شد شوهر مقتول، معتاد به مواد مخدر شيشه است كه مخالفت‌هاي خانواده همسرش را در پي داشته است.

‌  اقرار به قتل

بنابراين مأموران پليس در اولين شاخه از تحقيقات به شوهر مقتول مظنون شدند و وي را براي بازجويي بازداشت كردند. وي در بازجويي‌هاي اوليه منكر قتل همسرش شد اما وقتي مورد بازجويي تخصصي قرار گرفت به قتل همسرش اعتراف كرد. متهم گفت: چند سال قبل با همسرم ازدواج كردم. زندگي خوبي داشتيم و بعد از اينكه فرزندمان هم به دنيا آمد زندگي ما شيرين‌تر شد.
به خاطر وضعيت شغلي كه داشتيم درآمدمان هم خوب بود تا اينكه از طريق دوستان ناباب، معتاد به مصرف شيشه شدم و بعد از اين، زندگي ما روز به روز بدتر شد تا اينكه همسرم از موضوع اعتيادم خبر‌دار شد. بعد از آن بود كه اختلاف‌هاي من و همسرم شروع شد و اصرار داشت تا مواد را ترك كنم.

‌  روز حادثه

متهم ادامه داد: عصر روز حادثه پسرم را به خانه مادرم بردم تا شب را براي شيف كاري به اداره بروم. وقتي به خانه برگشتم تا براي رفتن حاضر شوم، همسرم دوباره موضوع ترك اعتيادم را مطرح كرد. من شيشه مصرف كرده بودم و حالت عادي نداشتم به خاطر همين با همسرم درگير شدم. وقتي مشاجره ما بالا گرفت، او را خفه كردم. خيلي ترسيده بودم، به همين خاطر تصميم گرفتم خانه را آتش بزنم و مأموران پليس را فريب دهم.

شير گاز را باز كردم و به محل كار رفتم. در حالي كه دچار عذاب وجدان شده بودم با مادرم تماس گرفتم و گفتم كه همسرم تلفنش را جواب نمي‌دهد و از او خواستم به خانه‌ام برود و مرا از حال همسرم باخبر كند اما خيلي زود گرفتار پليس شدم.

تحقيقات از متهم به دستور بازپرس پرونده ادامه دارد. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۵
خدا این قاتل مافنگی را لعنت کند. این معما چگونه قابل حل است ؟ شوهر معتاد شیشه ای ، عدم ترک اعتیاد شوهر ، بروز اختلاف بین زن و شوهر ، طلاق نگرفتن زن به هزار دلیل _ واقعا با این بن بست یا معما باید چکار کرد ؟ لطفا راه حل بدهید .
پاسخ ها
شوکا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
توهم زده بعدش زن بینوا رو کشته و خونه رو اتیش زده و به همه چی اعتراف کرده. این دیگه "معما" ش کجا بود الان؟........ آها .. الکی مثلا معماست این
کشته دیگه
کشته
اعترافم کرده
شیشه هم کشیده بوده
پس کاملا عقلان یهست صدور حکم اعدام یا قصاص
تحقیقات چی آخه دیگه؟!!
مصرف شيشه و اين همه جنايت؟ چرا شيشه اين همه فراگير شده؟ چرا كسي جوابگو نيست؟؟؟؟؟؟
اردبیل این حرفها!!!!!!!!! باور کنید بعیده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها