بازدید 6250
۲

درگيري پسران شرور در بيمارستان يافت‌آباد

کد خبر: ۴۷۹۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۷ 02 March 2015
پسر جواني که در آخرين زورگيري خود، از ناحيه کتف دچار جراحت شديدي شده بود، راهي اتاق عمل شد.

به گزارش مردم سالاری، ساعت 5 بامداد نهم اسفند ماه،‌ انتظامات بيمارستان شهداي يافت‌آباد با کلانتري 151 تماس گرفتند و از درگيري تعدادي شرور مست در آن بيمارستان خبر دادند.

 به دنبال اين موضوع سريعا تعدادي از ماموران کلانتري يافت آباد به بيمارستان اعزام شدند و در بررسي‌هاي اوليه دريافتند ، دو جوان مست پسري حدودا 20 ساله را که از ناحيه کتف دچار جراحت شده بود را به بيمارستان منتقل کردند و ماموران انتظامات بيمارستان که درصدد تحقيق از اين افراد بودند، با حمله ور شدن آنان روبرو شدند.

 پسران شرور پس از چند دقيقه درگيري با انتظامات بيمارستان از محل متواري شدند و پسر مجروح را تنها گذاشتند،‌ ماموران کلانتري پس از جمع آوري اطلاعات سراغ پسر مجروح که آرمان نام داشت، رفتند. آرمان با صحبت‌هاي ضد و نقيض خود و معرفي اش به عنوان قرباني زورگيري قصد فريب دادن عوامل کلانتري را داشت که پس از انصراف از شکايت بر عليه دو پسر شرور متواري شک ماموران را بر انگيخت.

 ماموران انتظامي طي تحقيقاتي فشرده دست متهم را رو کرده و دريافتند فرد مجروح يکي از اعضاي باند زورگيري است که در آخرين زورگيري خود در حاشيه اتوبان آزادگان از سوي تعدادي از شهروندان مورد ضرب و جرح قرار گرفته است. از طرفي چهره آرمان با مشخصات اخذ از قربانيان زورگيري يک هفته اخير منطقه يافت آباد نيز تطابق داشت،‌ پس از تشکيل پرونده متهم جهت جراحي راهي اتاق عمل شد تا پس از طي دوران درماني به کلانتري منتقل و تحقيقات از وي از سرگرفته شود.

سرهنگ حسين ذکايي خو رئيس کلانتري 151 يافت آباد،‌ درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: تحقيقات پليسي براي دستگيري و شناسايي اعضاي ديگر باند زورگيري همچنان ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
....بزنن اون یکی کتفشم بشکونن تا دیگه زور نگه و زور نگیره....پر رو....
خواهشن اسم این زورگیر رو یه جا یادداشت کنید تا ببینیم دفعه بعد کجا قراره زورگیری کنه . واقعا نمی دونم برای چی می برن کلانتری و برای چی آزادشون می کنن چرا جایی اینها رو مشغول به کار سخت نمی کنن که اینجور به جان مردم بیگناه نیفتن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی