بازدید 3653

مجید جلالی و روته مولر کادر فنی جدید استقلال تهران؟

کد خبر: ۴۷۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۲۳:۵۶ 15 May 2009
در حالی که طی چند روز گذشته ، مدیران مسئول در باشگاه استقلال خبر از تلاش هایشان برای جذب یک مربی خوب را داده بودند، برخی منابع خبری معتبر در این باشگاه تائید کردند که این باشگاه با مجید جلالی و روته مولر برای بر عهده گرفتن سکان هدایت استقلال به توافق رسیده اند.

به گزارش ایپنا، مجید جلالی، سرمربی سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان ، و اریش روته مولر ، کمک مربی تیم ملی فوتبال ایران در زمان مربیگری علی دایی ، طی دو جلسه تفصیلی ، به بررسی شرایط حضورشان در استقلال پرداختند و به احتمال زیادی اصلی ترین گزینه ها برای بر عهده گرفتن هدایت تیم فوتبال استقلال تهران هستند.

این خبر در حالی رنگ و بوی جدی تری به خود می گیرد که مدیرعامل استقلال در یک گفت و گوی تلویزیونی ، کادر مربیان جدید استقلال را ترکیبی از مربی داخلی و مربی خارجی عنوان کرده است.

گفتنی است، امیرقلعه نویی سرمربی سابق این تیم هفته گذشته به دلیل دخالت های متعدد برخی مشاوران مدیرعامل و کارکنان این باشگاه از سمت خود کناره گیری کرده بود. طی این مدت نیز یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه و امیر رضا واعظ آشتیانی و همچنین دو تن از مشاوران باشگاه تلاش های زیادی را برای جذب یک مربی صاحب نام به کار بستند تا با این کار در مقابل انتقادات هواداران این تیم مقابله کنند.

حضور مجید جلالی در تیم فوتبال استقلال از نگاه مدیران باشگاه، انتخاب موجهی است چراکه این مربی با نتیجه درخشانی که به همراه فولاد در مقابل ذوب آهن اصفهان گرفت، باعث قهرمانی استقلال در لیگ هشتم شده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی