بازدید 1089

ابراهيم‌زاده:شواهد نشان مي‌دهد مي‌مانم!

کد خبر: ۴۷۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۲۳:۵۶ 15 May 2009
سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: ذوب آهن شايستگي قهرماني در جام حذفي را دارد.

منصور ابراهيم‌زاده در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: برنامه‌ريزي و هدف‌گذاري در ابتداي فصل، حمايت‌هاي كارخانه ذوب آهن و همدلي ميان مديريت باشگاه و كادرفني حاصلش موفقيتي است كه بازيكنان ذوب آهن آن را در صفحه سبز زمين به نمايش گذاشتند.

وي افزود: شايد برخي تيم‌هاي بزرگ پس از رسيدن به موفقيت به دليل طرفداران بسيار خود دچار حاشيه شوند اما، خوشبختانه در مجموعه ذوب آهن چنين مسايلي وجود ندارد و اگر هم پيش بيايد، خود بازيكنان با همكاري آن را حل مي‌كنند.

ابراهيم‌زاده درباره راهيابي ذوب آهن به فينال جام حذفي فوتبال كشور هم گفت: انسان به اميد زنده است و ما تمام فكر و تلاش خود را براي رسيدن به قهرماني جام حذفي انجام مي‌دهيم و اميدوار مي‌مانيم. البته راه‌آهن تيم خوبي است اما، ذوب آهن پس از كسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا اكنون تنها به قهرماني در جام حذفي فكر مي‌كند هر چند كه كار دشواري داريم.

ابراهيم‌زاده درباره ادامه همكاري با باشگاه ذوب آهن اصفهان نيز گفت: تمامي صحبت‌ها حكايت از ادامه دادن اين مسير با ذوب آهن دارد، البته هيچ فردي از آينده خبر ندارد اما، تلاش باشگاه و من اين است كه در فصل آينده هم با ذوب آهن كار را ادامه دهيم.

سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: به برخي حرف‌هاي حاشيه‌اي نمي‌پردازم اما، اكنون كه پس از نايب قهرماني در ليگ برتر با موفقيت به فينال جام حذفي رسيده‌ايم، نشان مي‌دهد كه تيم ذوب آهن شخصيت قهرماني دارد.

ابراهيم‌زاده درباره نفرات فصل آينده ذوب آهن نيز گفت: در اين زمينه اقدامات اوليه را انجام داده‌ايم و منتظر پايان جام حذفي هستيم.

وي در پايان پيرامون شرايط تيم ملي فوتبال ايران هم گفت: معتقدم همه بايد دست به دست يكديگر بدهيم و از تيم ملي حمايت كنيم تا به جام جهاني برود چرا كه صعود به جام جهاني حق تيم ملي ايران است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل